Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: goth chic^^ Red Lollipop

11 Ocak 2012 Çarşamba

goth chic^^



heleloy minik balkabaklarım^^...geek chic ve punk chic postlarım sonrası e bi de goth chic postu yapmazsam olmazdı ihihi...açılışı da yüzyılın son pin-up kraliçesi dita von teese ile yaptım çünkü bu jean paul gaultier elbise o kadar güzelki...ayıldım bayıldım buracıklarda^^


şimdi esasen altına goth chic yazmışlar ama bu bildiğimiz goth^^...üstelik şişman ve çirkin de değil genel kanının aksine(valki burda ekşicilere selam çakar^^)...kendisi taşgiller familyasından güzide bi ablamız^^...goth chic diyince gothic öğelerden esinlenilen daha modern tasarımlardan bahsetmemiz lazım...3. sınıf latex korseler ve file çorap değil bahsettiğimiz yani(biraz ağır mı konuştum ne^^)


underworldden fırlamış gibi dimi^^...evet renk belki siyah değil ama kesinlikle goth chic bi tasarım işte bu...yani bence sence gene olmayabilir tabi sevgili okur^^






bu emilio pucci işi bilior arkadaş...beni mahvetti şu tasarımlarla...koleksiyonun tamamı bence goth chic ne demek ders verir nitelikte diip postumu bu imza ile kapatıyorum ihihi^^        
                                             

                                                            şirin kalın^^












9 yorum :

ruşen dedi ki...

giyim-kuşamda ben bi gothic hayranıyım... ve de benim gothlarım dantelsiz olmamalı... :)
ekşicileri takma... tvde gördüm garip duruşlar ve garip anlatışlar...
bunlarmıııııış' dedim... :)))

khaleesi style dedi ki...

Sonuncusunu begendim:) bende:) cok guzel post sevgilerr

What's Next dedi ki...

o underworld'den fırlama dediğine aşık oldum falan o derece.. keşke çırpı bacaklarım olaydı da giyebileydim öyle şeyler :D

Junkhead dedi ki...

Benim tarz da karışık galiba yaaa :D Rock-goth arası değişiyor ruh halime göre hahaa,tam bir oturtamadım tarzımı :))

darkolivee dedi ki...

bu sene jartiyerleride çok görücez :) aman bu neymiş dediğimiz herşeyi yavaş yavaş gidip satın alıyoruz ayıla bayıla, sonumuz hayrola :)

sevgiler...

ESRA dedi ki...

korseleri çok seviyrm;)
http://editorist1783.blogspot.com/2012/01/ne-giydim.html

Sycorox dedi ki...

ben rock, punk, gothic hepsini seviyorum valla :)

valki dedi ki...

ben de hepiciğini seviorum ebit^^

valki dedi ki...

korselerle ilgili bi postta yapıcam yakında^^