Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: kombin delisi^^ Red Lollipop

26 Ocak 2012 Perşembe

kombin delisi^^








heleloy minik balkabaklarım^^...polyvore çılgınlığım devam ediyor...sizler için yaptığım kombinlerden bi kaç örnek seçtim...allam ne kadar zevkliymiş milyarlık kıyafetlerle oynaşmak ihihi^^...belki birileri görür de doktorluğu bırakıp imajmeykır falan olurum ihihi...işallaaa amin^^

                     
                                                            şirin kalın^^











4 yorum :

khaleesi style dedi ki...

Offf karar veremedim hepsi birbirinden guzel olmus cnm eline saglik:)

Rainbow Gatherer dedi ki...

rocker olan çok guzel, en cok gomlege bayıldım :) sana ödül erdim gordun dmi :)?

http://rainbowgatherer.blogspot.com

Elifinelizi dedi ki...

kombinlerindeki yaka detayları çok sıradışı farkındamısın kuzum :)
burda neler var
http://www.vipdukkan.com/campaign/HELLO-KITTY-64d60/3999
biraz fazla janjanlılar lakin

valki dedi ki...

khalesii:bak böle kötü alıştırıosun sonra hep gzlerim cici yorumlarını arar olucak her postta^^...çok saol şekerciiim^^

ranbow: gördüm şekercim aklımda bişi var onla birlikte yapıcam o yüzden bekletiyorum beni layık görüp seçtiğin için çok teşekkür ederiiiim^^

elifcim farketmedim hakkaten mi öle ihihi...esasen renk uyumu takıntım vardır benim bir de kumaş ihihi