Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: kombinella^^ Red Lollipop

22 Ocak 2012 Pazar

kombinella^^




heleloy minik balkabaklarım^^...herkes kombinler yapıyor bloglarında ben de nasıl bunları biraraya getiriyorlar acep diye düşünürken keşfettim ki bunu sağlayan siteler varmış ihihi...polyvore bunlardan biri...tabi ki hemencecik üye oldum ve oldukça primitif kombinler yaptım kendimce...bakalım beğencek misiniz^^


ilk esin kaynağım olarak da sevdiğim anime karakterlerini seçtim ihihi...bence cici oldular...hepsini verseniz ben giyerim yane^^


wedding peach kombinimi çok beğendim nedense...özellikle kolye ancak bu kadar cuk oturabilirdi sanırım^^


bu lacivert melissalara bayıldım dorusu ihihi...çok sade bi sailor moon kombini yaratmışım şimdi farkettim de^^

                                      
                                                          şirin kalın^^



14 yorum :

hwinore dedi ki...

Sonuncuya bayildiiiiim ^^

http://pekmoda.blogspot.com/

Outlet makeup dedi ki...

Melissalar harika^^ en çok sailor moon kombini sevdim:)

Grace dedi ki...

son kombın mukemmel super seyler bunlar ellerıne saglık

j.d. dedi ki...

Hihihi hepside çok güzel olmuş, hele Misa Misa :D Tam onun stili olmuş bence ;))

FashionbyFundi dedi ki...

Wooow bak bu yesil kombine bayildim. Tam bana göre. Öpt.

khaleesi style dedi ki...

Canim wauww diyorum ikinci cok sexy .3. Benim olmali:) eline saglik harika post .valki:)

Elifinelizi dedi ki...

vaaovvvv siyah elbiseye bittim galiba pek seksi :D

valki dedi ki...

ben de ayıldım bayıldım o elbiseye ihihi fiyatı dudak uçuklatır cinsten ama^^

Sycorox dedi ki...

sailor2un lacivert elbisesine bayıldım bende :)

 Stil Direktörü  dedi ki...

ahha çılgın seni post adı süper
yaw hacı hepiniz demekten dilimde tüy bitti, yorum alanını pop up sayfa yaparsan hepimiz daha kolay yorum yazarız ve yorum ayarlarından kelime onayını hayır yap bloga gelen yorumların onata tabiyse o çileyi bize yaşatma derim .) Benim blogda sağ kolonda blogger bilgileri etiketli yazılarımda ben blogger için bir çok yazı yazdım takılırsan bakarsın ok .)

valki dedi ki...

ihihih edicim çok tişkür ederim önerilerin için hemen uyguladım popup oldum^^

Hamide... dedi ki...

son ikisi tam benlik diyorum :DDD

darkolivee dedi ki...

hepsi harika ama kırmızı elbisenin duruşuna kesimine bayıldım, harika..
süper kombinler yaratmışsın bende bi üye olim bakim :) bişiyden de eksik kalmayayım yaa :))

hediye çekilişime beklerim tatlım..

sevgiler

FerahFeza dedi ki...

Hihi,pek sevimliler,ilki favorim benim :)
Tatlim bende Asos'ta onlari yapiyorum,cok takilmadin ya,ondan gormedin sanirim :)

Operim ^*^