Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: kış çilei^^ Red Lollipop

9 Ocak 2012 Pazartesi

kış çilei^^



heleloy minik balkabaklarım^^...ben tam bi çilek delisiyimdir...ocak ayında çilek yemenin ne kadar sağlıksız olduğunu bilmeme rağmen markette görünce gene dayanamadım :/...dün yaptığım mafinciklerimi bu akşam çilekli krem şanti ile süsleyip yine çilekciklerle taçlandırdım...gerçekten tadına ve görüntüsüne dayanılmaz bi lezzet çıktı ortaya^^...en çok da kocacımın böle gnam gnam diye kremasını ağzına yüzüne bulaştırıp yiyişi hoşuma gitti ihihi...mafin tarifimi daha önce şurda vermiştim merak edenler göz atabilir...süsleme kısmı tamamen hayal gücünüze kalmış ama tek önerim en az 1-2 saat mafinlerinizi soğuması ve içini çekmesi için beklettikten sonra süslemeniz^^

                            
                                                    şirin kalın^^




10 yorum :

Hamide... dedi ki...

canım süper iştah açıcı görünüyorlar afiyet bal şeker olsun...

Bu arada benimle ilgili merak ettiğin şeyler varsa soru olarak son yazıma yorum bırakabilirsin :))

Rainbow Gatherer dedi ki...

çok sebimli :) bende bu haftasonu cupcake yapmayı düşünüyorum, yemden önce fırsat bulursam fotolarını çekip ekleyeceğim :)

http://rainbowgatherer.blogspot.com

gülümse dedi ki...

ya ama ben tam yatıp uyuyacaktım yaaaa nie bana bunu yapıosun valkim yaaa,ben bayılırım çileeee

sJ dedi ki...

valki ama bunlar çok lezzetli görünüyor tam benlik! ellerine sağlıkk

zuzu dedi ki...

ay canım çekti şimdi çok güzel görünüyorlar :)

valki dedi ki...

ihihi beğenmenize çok mutlu oldum tişkür ederiiim cici
yorumlara^^...çilekler çok kocamandı ufak olsalardı görsel olarak daha cici olcaktı sunumum ama napalım hormonlu anca bu kadar^^

Elifinelizi dedi ki...

çok fenasın bu gece rüyalarımı süsleyecek galiba bu mafinler :(

deniz saatçioğlu dedi ki...

Off harika olmuşlar, canım çekti resmen. Ben de mevsimi olmayan meyve sebzeler alıyorum maalesef dayanamayıp :)

denizsaatcioglu.blogspot.com

Lunapark Queen dedi ki...

Ay çok tatlı olmuş çok beğendim, evet ocak ayında çilek sağlıksız ama karşı koymak da çok zor :/ Ben de seni bloguma beklerim :)

http://lunaparkqueen.blogspot.com

khaleesi style dedi ki...

Ayy canim cektiii:))