Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: mango villains^^ Red Lollipop

27 Ocak 2012 Cuma

mango villains^^



heleloy minik balkabaklarım^^...bu karda kışta geçen hafta aldığım bootielerimi almak için yine palladiumda aldım soluğu ihihi...mağzalara kısmen gelen yeni sezon ürünlerine de göz atmadan duramadım tabi...mangodan tam yine hiç bişey yok diye çıkarken eski sezonlarda da yaptığı disney villains t-shirt serisi ile karşılaştım ve bayıldım...tabiki yeni sezonda almiciim(sezon fiyatı şu an 44.99) ihihi...nasılsa çok talibi olmuyor bu tarz ürünlerin mangoda elbet bana kalır^^



favori t-shirtüm tahmin edeceğiniz üzre tabiki pamuk prensesin evil queen'i oldu ihihi...kesinlikle alıcam seni fıstık^^...diğer karakterlerimizde şöle;


                                            cruella de vil:101 dalmatians



                                               ursula:the little mermaid



 maleficient:sleeping beauty 


   şirin kalın^^










9 yorum :

darkolivee dedi ki...

ayy çok güzelmişş, bayılırım bende, görmeyeyim dayanamam...
ne kadardı kii???

sevgiler

khaleesi style dedi ki...

Hahah cok sekerler cnm ,kesin almalisin ,sevgiler

Güngör dedi ki...

Hepsi harikaymış! Ama sanırım en çok Maleficient'ı sevdim ben de;))

Sycorox dedi ki...

aaa bende alayım şu beyaz cruella de vil'a bayıldım edinmek mutlaka lazım :)

SÜSLÜ VE PEMBE DÜNYAM dedi ki...

Fiyatı ne kadar acaba :)Valkicim tüm şekerleri sen buluyorsun,harikasın :) cruella başta olmak üzere hepsi çok eğlenceli :)

What's Next dedi ki...

aa bayıldım hepsine :) evil queen benim de favorim! ursula'yı da beğendim.. indirim zamanı bi tane de benlik bırak ^^

Hamide... dedi ki...

cruella'dan istiyoruuuummm :DD

valki dedi ki...

hepimize yeter bu cicişler^^...44.99 şu anki fiyatı ama nasılsa 25 e düşer bi tane alcaamıza 2 çeişt alırız ihihi^^

♥Unicorn♥ dedi ki...

blogun insanın içini açıyor :)