Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: mudokolik^^ Red Lollipop

8 Ocak 2012 Pazar

mudokolik^^



heleloy minik balkabaklarım^^...bugün ilginç gelicek belki ama ütü almak için optimuma gittik kocacıkla...ilk defa işe yarar bişey almak için yola çıkmamız işin ilginç yanı ihihi...ama tabi ki yine dayanamadım şirinliğine kanıp çok sevdiğim mudodan indirime girmiş 2 şirin ötesi parçayı kaptım^^...ilki bu cici lavabo fırçası...evet ev değil lunapark mübarek heryer böle ıvır zıvırla dolu normal bi objeye rastlamak güç minik malikanemizde ihihi^^




şimdi diceksiniz ki bu ne^^...bu bi tuzluk biberlik ikilisi ihihi...çok sevdiğim matruşka şeklinde olunca almamam zaten imkansızdı...hatrı sayılır bi indirime de girmesinin etkisi olmadı değil tabe^^


ayrı ayrı da acaip şirinler...mudo concepti bunun için çok seviyorum her zaman orjinal ürünler bulmak mümkün...her ne kadar bu aralar mudoda satılan odun esprisi sözlüklerde popüler olsa da ben iflah olmaz mudoseverlerdenim^^

                        
                                                           şirin kalın^^









9 yorum :

pempe gönlüm sende dedi ki...

fırçaya resmen bayıldım bende almalıyım:) şuanda çeyiz düzme telaşı içindeyimi ve hep böle ıncık cıncık ne varsa alıyorum bende kendimi durduramıyorum:)

undenied dedi ki...

ne güzel:) rengarenksin:) mudoda çok hoş ürünler oluyor.
benim bloguma da beklerim

Hamide... dedi ki...

ayyyy ama ben o lavabo fırçasını yerim(ama tabii ki mecazi yani allah diğer türlüsünü göstermesin :)) tuzluk ve biberlik de pek bi ciksss alınası :D

Yasmin dedi ki...

ay o fırçalardan ben de almak istiyorum.

Güle güle kullan bu şirineleri....

gülümse dedi ki...

ah vallahi zevklerimiz aynı valkimmm ya ben de bunları çook beğenmiştim.ama artık çeyizlik alışveriş yapmadığımdan almadım:P

khaleesi style dedi ki...

Cok guzelll buna benzer biside bende var gonderriim sana fotosunu:) operimm
khaleesistyle.blogspot.com

Aslı dedi ki...

Çok güzellermiş bende bir mudosever olarak nasıl görmedim diyorum :) güle güle kullan :)

tubitos dedi ki...

hakkaten şipşirinlermiş güle güle kullan :)

sJ dedi ki...

fırça tam bir neşe kaynağı. güle güle kullan hepsini