Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: PP girls^^ Red Lollipop

17 Ocak 2012 Salı

PP girls^^



heleloy minik balkabaklarım^^...hello kitty kadar olmasa da bi ara ciddi obsesyonum olan karakterlerdi powerpuff girls...nasıl olmasın ki şeker kokulu süper kahraman şirin şeyler ihihi...benim için yapılmışlar sanki^^


onları yapan profesöre de bayılıyorum ihihi...powerpufflı bişiy gördüğümde dayanamayıp alıyorum hala...buna şeker  ciklet falan da dahil^^



kendime en yakın bulduğum favori pp kızım ise blossom ihihi...kurdelasından dolayı mı aceba sempatim bilemedim^^


bi gün bi yerde bu t-shirt ya da benzerini görüp de bana haber vermezseniz çok fena aşkolsun size...aslında siz en iyisi ppli ne görürseniz haber verin bana^^



post için görsel bakınırken şahane bi blogla tanıştım üstelik de pp girlslü çanta give away'i vardı(nası bi cümle olduysa artık bu,türkçe örtmenim görmesin^^)...siz de bi bakın derim çok şirin...işte burdaaa^^



postuma son verirken şöle bi kartopu oynamayı nasip etmeyen istanbul havasına teessüflerimi bildirmeden geçemicem...bi kardan adam yapıp burnuna havuç takamadım içimde kaldı mühü^^

                      
                                                           şirin kalın^^












10 yorum :

Elifinelizi dedi ki...

hehee kesin fiyokun etkisi vardır :)
çok gezemesemde görürsem mutlaka söylerim
ahh ben bugün kartopuda oynadım . kardanadamda yaptım zeytinden göz havuçtan burunda. doydum tamam bu kadar yeter çünkü dondummmm

Hamide... dedi ki...

ay ben bunları biliyorum şekerim izlerdim de yanii yaşım o kadar küçük heralde benim de, neyse pek bi şirin kızlarımızdı pofidikler tam senlik :D

What's Next dedi ki...

bayılıyorum bu minnoşlaraa :)
çok küçükken seyrederdim, isimlerini unutmuşum :(
her şeyden en çabuk etkilenen, en narin maviydi yanılmıyorsam; yeşil olan da en güçlü gözükendi..
taa küçükken de favorimi seçemezdim hepsine bayılırım..
bir de miss b vardı yüzü gözükmeyenn dimi?

Farfalle dedi ki...

Çok şekerler yaaaaaa:)...

khaleesi style dedi ki...

Ya sen ne seker seysin postlarinda oyle bayiliyorumm:)

valki dedi ki...

ama ama çok kıskandım ben kardan adamınızı^^

valki dedi ki...

evit miss b^^...ben de bayılıyorum ona hatta du ekliim bi görselini de^^

valki dedi ki...

ihihi evit çoooook hem de^^

valki dedi ki...

çok tişkür ederimmm...o sizin şirinliğiniz^^

valki dedi ki...

ben de tam benlik diorum her gördüümde hamidecim...ilaç kutum var bubbleslı hatta hep yanımda^^