Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: punk chic^^ Red Lollipop

4 Ocak 2012 Çarşamba

punk chic^^



heleloy minik balkabaklarım^^...çok beğendiğim punk/rock chic stayla fotolar seçtim sizlere...hani başkasında çok beğenir de kendine uygulayamazsın ya bi türlü işte tam da öle bişi benim için bu stil...hala tarzımı tam oturtabilmiş değilim...nelerin daha çok yakıştığını sanki bazen ayırt edemiyorum gibime geliyo...hepimize fikir olucak değişik stilleri paylaşıyorum arada sizlerle o yüzden^^


bu şahane elbise yeni keşfim hellz bellz isimli bi markanın...merak ettiyseniz hemen tıkınız ihihi^^


altına da bu papikleri giyiceksin böle dita von teese gibi dolaşıcaksın ihihi...şahane olurdu dorusu^^


bayıldım bayıldım bayıldım bu hatunun kılığına saçına başına ben^^...doktor olmasam kesinlikle kızıldan maviye çoktan dönmüştüm ihihi...işte o vakit tam bi şule olurdum^^



kılıktan çok fotonun güzelliğine gel^^...alamadım evcaazıma bi kediş yaa...çok kıskanıyorum böle


                                       
emma watson gerçekten tam anlamıyla bi metamorfoz geçirdi...elle dergisi için verdiği rock chic pozlarını çok beğendim...ben de giycem işte böle topuklu bigün,bu seneki ilk procem bu ihihi^^

                         
                                                            şirin kalın^^














11 yorum :

Junkhead dedi ki...

Siyah elbise ve kızın mavi saçlarına ba-yıl-dım !! Tabi yırtık asi çoraplara daaa :D Yaa ben de böyle beğeniyom beğeniyom ama uygulamaya gelince cesaret edemiyom insanlar tip tip bakıyor diye :)) Yaşlanıyoz hakkaten haa eskiden baya ilginç giyinirdim herkesin dikkatini çekerdi hahaa

Ayse ((: dedi ki...

Mavii saaaaaaaaaaç ! :D





not:Yeni bloguma göz attınızmı?
http://www.13drawings.blogspot.com/

Elifinelizi dedi ki...

galiba o elbiseye bende bayıldım :D

Khaleesi dedi ki...

Rock chic super bi tarz bence :) o elbise beni benden aldiii goturdu:))
khaleesistyle.blogspot.com

FerahFeza dedi ki...

Hiii,super hepsi,bende isterim hepsini,hele o rengarenk saclar,o kadar ozeniyorum ki ^_^ Gokkusagi gibi olanlari var ya,onlar da super.O ayakkabilar supermis ya,Dita olup giymek vardi hihi :) Emma her daim favorim,stili var kizin,goz makyaji supermis,denemeliyim ^^

Optum Valki'cim ^*^

Aslı dedi ki...

O elbiseye bende bayıldım, birde Emma tam bir mutasyona ugradı gerçekten, begeniyorum bu tarzını..

Sycorox dedi ki...

ya böyle mavi saçlı şeyler paylaşmayın, acayip gaza geliyorum. neyse yakında beni hem kırmızı, hem mavi görebilirsiniz eheheh :)

gksk dedi ki...

ilk foto tam benlik o cekette bayılmalık:) mavi saçları ben de ölümüne kıskanıyorum ama bakımı o kadar zor ki hatta bir ara saçımın bir kısmında denemiştim. iki yıkamada yeşilimsi grimsi bir renk alıyor sürekli tazelemek gerekiyor. istediğin ton her yerde bulunmuyor. çok pahalı oluyor. herkes sana bakıyor... işte böyle birsürü nedenden dolayı geri siyah yapmıştım^^

valki dedi ki...

hiii bisürü cici yorum gelmiişşş^^...yoğun istek üzerine belki bir gün valkicik mavi saç yapabiler ebit ihihi^^

What's Next dedi ki...

ilk fotoğraf biraz fazla iyi mi ne? o ceket, o tişört, ay ben çok beğendim.. zaten mavi saçların hastasıyım, bi gün saçlarım mavi olabiliir :P

Hamide... dedi ki...

canım var ya o elbiseye bittim ben ya nasıl güzel nasıl seksi :D ayrıca ben bile az az topuklu giymeye başladıysam sen hayli hayli giyersin tatlım...