Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: real kenshin^^ Red Lollipop

15 Ocak 2012 Pazar

real kenshin^^



heleloy minik balkabaklarım^^...buz gibi bi pazar gününde içinizi ısıtıcak yaramaz bi postla karşınızdayım ihihi...anime sevdam malumunuz...anime karakterleri ile duygusal bağ kurmuşluğum bile var zaman zaman^^...bazen keşke gerçek olsalar dediğim bile oluyor...işte öle bi tespit yaptım ki kendim bile şaştım...bazı insanlar gerçekten çizilmişçesine güzel olabiliyor ve yaratana hayranlığımızı arttırıyor doğrusu...çok sevdiğim anime karakterlerinden kenshinin yaşayan bi benzerinin olması da bence buna kanıt^^...evet kendisi ünlü polonyalı erkek model (ki bi erkek için fazlaca güzel) bartek borowiec^^


takım elbise giymiş bi kız sanki ihihi^^


kızıl saç obsesyonum sanırım daha da arttı bu fotoğrafları görünce ihihi^^




böle retro bi havası da yok değil hani...tozlu raflarımızda böle bi güzellik olması ne güzel olurdu^^

 bu stylinge gerçekten bayıldım...harika olmamış mı^^


nefesim kesildi o.O


                                                           şirin kalın^^













5 yorum :

khaleesi style dedi ki...

Gercekten cok guzelmis bu cocuk ilk kez gordum benden guzel :))

Sycorox dedi ki...

Anita Blake fanları için ise o Nathaniel :)

valki dedi ki...

şimdi baktım da hakkaten öleymiş^^

Elifinelizi dedi ki...

yokkk hakikaten bu çizilmiş gibi

valki dedi ki...

bencede ihihi^^