Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: rengarengoshop^^ Red Lollipop

18 Ocak 2012 Çarşamba

rengarengoshop^^





heleloy minik balkabaklarım^^...şahane şeyler aldım ve elime henüz ulaşmasa bile heycanımı sizle paylaşmadan duramadım ihihi...bu hafta sonu tamamen tesadüfen tam da aradığım gibi bi kırmızı başlıklı kız kostümü buldum kendime...süprizi kaçmasın nasılsa görsellerini bi kombinle azcık havalar düzelince paylaşırım^^...işte o kostümüme aksesuar olarak bi broş hayal ettim ve bunu keçelerden harikalar yaratan rengarengoshop'un sahibesi denizle paylaştım...kendisi bu teklifimi keyifle karşıladı ve du bakalım neler yapabiliriz dedi...veee ertesi gün ultra şirin tam da hayalimdeki gibi bi kurdum olmuştu ihihi...işte hem o bana özel tasarım hem de yanında aldığım ekstra şirinlikler karşınızda^^


işte kötü kalpli olamıcak kadar şirin kırmızı pelerinli kurdum^^...bayıldım bayıldım bayıldım başka ne dicem bilemedim...eline sağlık tekrar denizcim^^...kesinlikle bi ad koymalıyım kendisine,önerilerinizi bekliorum^^


benim gibi bi cupcake delisi bu güzelliğe kayıtsız kalamazdı ihihi...epeydir gözüm vardı kendisinde zaten...detayların güzelliğine dikkatinizi çekerim^^


cadılar bayramını kaçırmamız kötü oldu ama frenkiyle geç de olsa buluştuk...seni tatlı şey^^


işte çok özel bi parça daha...artık yarasamla bet bet gezicez^^...saolsun denizcim benim için siyah zincirlisini yaptı^^

                                              
                                                            şirin kalın^^











13 yorum :

khaleesi style dedi ki...

Hahha o yarasaya bayildim cok cici cnm senin gibi

!'**rengarengo**'! dedi ki...

musmutlu günlerde kullan bitanem...tanışmamıza vesile olması nedeniyle bu siparişler beni pek mutlu etti :D

Hamide... dedi ki...

ay bunlar harika bebişim yaaa :) güle güle kullan valla rengarengo da maşallah pek marifetliymiş :))

Sycorox dedi ki...

süpermiş bunlar ya çok çok yaratıcı

FerahFeza dedi ki...

Oh nihayet! 6. denememde yorum kutusu acildi!Bu yeni sistem zorluyor galiba Valki'cim?

Valki'ye Wolfi yakisir derim :P Isim onerim ;P
$irin otesi hepsi,gule gule kullan tatlim,cupcake'e bayildim!

Opuyorum cok ^*^

♔ByAslı♔ dedi ki...

güle güle kullannn :) kurta bayıldım ehhehe

valki dedi ki...

ben de çok bayıldım kendisine ihihi keyifle takıcam^^

valki dedi ki...

eviiit çok marifetli harika birisi deniz^^

valki dedi ki...

dimi^^ aslında sen de yaparsın gibime gelio böle şeyler ^^

valki dedi ki...

bak sevdim aslında hatta çok sevdim...volfi ihihihi tamamdır ismi volfi olucak kesin^^

valki dedi ki...

tenkuuuu meri maç^^

valki dedi ki...

ihihi aynen aynen iyi ki gelmiş aklıma çok sevindirik oldum ki ben^^

Adsız dedi ki...

facebook ta varmısınız inanılmaz yaratıcı eserlerinizi gördüm hayran kaldım bir kişimiziniz yoksa bir ekip işimi ?