Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: neo-sailormoon^^ Red Lollipop

19 Ocak 2012 Perşembe

neo-sailormoon^^


                                                             

heleloy minik balkabaklarım^^...sailor moon anime sevdamı başlattığı için çok özel bi yere sahiptir benim için...akbank kırmızı halı yarışmasına ben de mi katılsam diye böle konsept bişiler ararken inanılmaz güzel şeyler buldum...sailormoon kahramanlarının abraham cruz tarafından günümüze uyarlanmış modernize edilmiş kostümlü çizimleri...beni gerçekten mest ettiler ve hemen paylaşmak istedim^^


işte yeni sailor moon^^...üniformasını ve usagiye selam çakan tavşan gözlüklerini çok beendim ben...siz ne diosunuz^^


teknoloji delisi sailor mercury'nin techno stylingi harika olmuş...geek olarak tasvir edilmemiş ilk kez^^


sailor jupiter en favori karakterlerimden biri zaten bu punk stylingine resmen aşık oldum ihihi^^


bence takımdaki en seksi karakter olan sailor mars bu tasarımın içinde yine seksapelinden bişey kaybetmemiş dimi^^


sailor venus'e doğal olarak savaşçıların en naifi^^...nam-ı diğer sailor v. kendisinden başrol çalınmasına rağmen bu naifliğini hiç kaybetmedi hayret^^


astrolojiyle olan yakın ilgim sebebiyle sanırım tüm seride en sevdiğim karakterdir sailor saturn...bi ara obsesyon yapmış onlarca çizimini indirmiştim falan netten...bu versiyonu gerçekten mütiş olmuş...anında desktop yaptım^^


serinin en aklı başında ve cool elemanı olan sailor pluton bundan daha güzel çizilemezdi herhalde...yeşil saçlarına kurban ihihi^^


chibi usa'nın evil halini bile görmüştük ama böle depresif bi çocuk olarak hiç düşünmemiştik doğrusu^^...orjinal olduğu kesin ama ben şımarık sevimli halleriyle görmeyi tercih ederim kesinlikle^^


                                                    
                                                          şirin kalın^^














12 yorum :

khaleesi style dedi ki...

Valki sayende baya birsey ogrendim ya ben hic bilmezdim boyle seyleri saol cnm:)

valki dedi ki...

ne demek ben takip ettiğiniz için asıl tişkür ederim ihihi^^

Hamide... dedi ki...

ay çok güzl bunlar yaaa...

Voodoo Baby dedi ki...

Argh! Tam bir neptün hayranıyım :/ Uranüs ile neptün neden yok. Geri kalan karakterlerde ise özellikle plüton ve merkür beni benden aldılar (O.O) Nefis olmuş.

Elifinelizi dedi ki...

Dünyama yeni kahramanlar katıyorsun şekercik bu arada çizimler kostümler detaylar süper . Tabi sen onları bütünüyle bildiğin için sana daha bir anlamlı gelmiştir sanırım :D

valki dedi ki...

bence deeee^^

valki dedi ki...

var var olmaz mı^^...ama hepsini koymiyim dedim çok uzun oluyor post die^^

valki dedi ki...

ihihi çok mutlu oluyorum bu yorumlara ben^^...amacım zaten bu harikalar diyarına götürmek sizleri^^

Sycorox dedi ki...

çok güzelmiş bunlar yahu, sailor moon'u bende çok severim hatta bende bebeği vardı, tabi kardeşim başını koparmıştı ya :(((

valki dedi ki...

aaa bebeğini hep istemişimdir ama hiç bulamadım^^...pvc figürleri var ama henüz görmedim figür satan yerlerde^^

Dürr-i Yekta dedi ki...

sailor moon bayılırımm ama bir türlü sonunu izleyemedim bu animenin nette de pek doğrudüzgün bir site bulamadım :( bir anime ve manga hayranı olarak çizimlere bayıldım

valki dedi ki...

beğenmene çok sevindim^^...sailor moon u torrent sitelerinden ya da anime sitelerinden indirebilirsin...oldukça uzun bi seri olduğu için izlemiş olmama rağmen sonunu ben de hatırlamıyorum valla ehehe