Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: sale freak^^ Red Lollipop

7 Ocak 2012 Cumartesi

sale freak^^

heleloy minik balkabaklarım^^...indirimden bahsetmeyen kalmadı bugünlerde...bu tüketim çılgınlığına gerçekten diyecek laf bulamıyorum...perşembe günü palladiumdaki mağazalarda resmen fil geçmiş izlenimi vardı...hayır alışveriş yapmak da bi kültür...biraz saygılı olsak keşke...hem orda çalışanlara hem de sizin buruşturup attığınız kıyafeti sizden sonra alacak olan kişilere...manzara biraz utanç vericiydi bence...üstelik de hani gelir grubu yüksek görece eğitim düzeyi iyi olması beklenen kişilerden oluşan bi semtteki avmnin bu halde olması çok daha üzücü...herşey parayla pulla olmuyor demek ki biraz da görgü şart...evet bu kadar çemkirdikten sonra gelelim neşeli kısımlara ihihi...ben de aldım tabiki karınca kararınca gönlümdekileri...bakalım neler almışım^^


en favori parçamı paylaşmak istedim ilk olarak...malum artık helokiti ve caponya sevdamı bilmeyen yok...e ikisinin kombinlendiği bi konseptten oluşan bu picamalarda sezonun başından beri gözüm vardı...oyshodaki picama dağlarının arasından bulup çıkarınca benden mutlusu olmadı doğrusu ihihi^^


çok ama çok severek aldığım diğer oysho ganimetim bu cici kazak oldu...üstteki duruşu da çok güzel...en yakın zamanda kendisiyle bi kombin gelicek^^


çorap delisi ben yine dayanamadım ve kedi-fare ikilisini kaptım...çok şiker ama dimi^^


gelelim zara'ya...tam bi hayal kırıklığı oldu benim için...en çok yağmalanan mağaza burasıydı sanırım...hiç bi aklımda olan parçayı bulamadım...en çok da 39 liraya düşen kırmızı süet topuklu papiklerin numarasının kalmamasına üzüldüm...inanılmaz kalabalıktı...çok bunaldım ve ilk gözüme çarpan bu kedişli tişörtü aldım^^


belki de gerçekten ihtiyacım olan özellikle arayıp bulduğum tek parça bu siyah mini etek oldu...böle iç astarı çizgili cici bi kumaştan şahane duruyo^^


oriflameden aldığım bu sevimli rujlarda elime perşembe günü ulaştığı için onları da ekledim ihihi...ambalajı ve kalp şeklindeki içi çok şirin^^


geyikciğimi paylaşmıştım bunlarda ailenin geri kalanları...yılbaşı köpeciği ve kedişi ihihi^^


bunlar da indirimde olmadığı halde dayanamayıp aldığım cicilerim^^...kuşlu yüzüğüme resmen aşığım hiç ayrılmak istemiyorum kendisinden^^

                                 
                                                    şirin kalın^^



9 yorum :

Junkhead dedi ki...

Aaayy hepsi de çok cici tam senlik parçalar valkicik :)) Güle güle kullaaan ;)

♔Joveland dedi ki...

çok tatlılar hepsi benim için de uygundur :))) güle güle kullan tatlım

pempe gönlüm sende dedi ki...

hepsii çook tatlılar:) ama ben o pembe yüzüğe bayıldım bayıldım:)

FashionbyFundi dedi ki...

Cok haklisin! Ayni seyi bizde burada yasiyoruz. Insanin alisveris sevkide kiriyliyor ortaligi daginik görünce. Magzalarda calisanlara allah yardim etsin valla. Aldigin cicilerde cok hos bu arada. Güle güle kullan datlummmm.

Güngör dedi ki...

Oysho'ya bayılıyorum, aldıklarının hepsi çok cici ama en çok oradan aldıklarına bayıldım;)) Bu indirimde hiçbir yere gitmedim ama Oysho'ya bir bakmak lazım, benim de gözüm Hello Kitty'li hırkalarda kalmıştı;)

valki dedi ki...

cici yorumlara teşekkürleeer^^

Hamide... dedi ki...

oooo sen benden daha güzel ve daha çok şey bulmuşsun canım her birini çok beğendim canııım :DDD

Saadet dedi ki...

kuşlu yüzüğe aşık olan sayısı +1 :)

eloss dedi ki...

hepsi de çok ciciş :)
ihihiih ama yüzükler ultra cicişş ihihiih :D