Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: sneak peek^^ Red Lollipop

5 Ocak 2012 Perşembe

sneak peek^^




heleloy minik balkabaklarım^^...bu gün ilk kez indirimin ilk günü alışverişe gitmek gibi bi hata yaptım...gözlerime inanamadım...zara,oysho,bershka aklınıza gelen her yer talan edilmişti resmen...ayakkabılar kıyafetler yerlere saçılmış kasalarda onlarca kişiden oluşan kuyruklar vardı...iş sonrası uğrar bi kaç parça şey alırım keyifle derken resmen işkenceye dönüştü...ama madem çıktım yola diyerek 3-5 parçayı yangından mal kaçırırcasına almayı başardım ihihi...o kadar yoruldum ki valla bu gün ne aldım postu yapamıcam :/...ama böle bi ön gösterim olarak bu cici geyiğimi paylaşayım istedim...accesorizeda her zamanki gibi yılbaşı süsleri yüzde elli indirimdeydi...e arkası yarın gelicek artık^^...ayrıca günün güzel bi detayı da sosadan aldığım şahane salatayı kemirirken karşımdaki masada beliren çok beğendiğim blogger nil ertürk'ü görmem oldu...şaşırmıştır herhalde çipil çipil bakıp gülümseyen gözlerimi görünce ihihi...yanına gidip ben sizin hayranınızım kıvamında şirinlik yapasım geldi ama utandım^^...hakkaten çok tatlı ve tarz sahibi kendisi,belirtmeden geçemicem ihihi^^

                    
                                                           şirin kalın^^











6 yorum :

FerahFeza dedi ki...

Oyyy pek sirinmis ama bu ^_^
Bende isterdim geziyim boyle sirincik birsey buliim :)

Devamini da bekliyorum tatlimcim ^*^

Rainbow Gatherer dedi ki...

çok sevimliymiş. zara indirimlerini okumaktan gına geldi ve inadına gitmeyeceğim %30 bana yetmez çünkü ama sırf bu şirinliğin hatırına yarın accesorize dayım :)

http://rainbowgatherer.blogspot.com

Elifinelizi dedi ki...

ama sen çok şekersin :)

valki dedi ki...

bugün dünden kalmaydım postun devamını yapamadım işalla yarına ihihi^^

Hamide... dedi ki...

canım ya ben de bugün alışverişteydim indirimin ikinci günü olmasına rağmen herşey yağmalanmıştı... ayrıca oysho pazar yeri gibiydi hiç öyle görmemiştim orayı düzenli düzenli dizilmiş ponçik pijamaları göremeyince hevesim kaçtı heralde, sadece bi tane pijama altı aldım neyse ben de yarın yapacağım ne aldım postu... bu arada doktor hanım ya ben de migren var sanırım 2 saat önce ciddi bir baş ağrısıyla geberdiyordum 3 aydır her hafta oluyor ve okuduğuma göre migrenin tüm belirtilerini gösteriyorum: ışığa kokuya hassasiyet mide bulantısı şiddetli epeeey bi şiddetli baş ağrısı 3 saat falan sürüyor henüz doktora gitmedim ama serci yakında kolumdan sürüyecek... ayy iğrenç bişe... blogunun yorum kısmını da muayenehane olarak kullandım sorry :((

valki dedi ki...

hamidecim sana fecabooktan mesaj attım^^