Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: snow queen^^ Red Lollipop

1 Ocak 2012 Pazar

snow queen^^



heleloy minik balkabaklarım^^...bi yılbaşını daha karsız geçirdik malesef...3 senedir kar yağmasını bekliyorum istanbul'a ama yağmıyor da yağmıyor :/...bugün ankara'ya kar yağdığını duyunca feci kıskandım ve belki karlar kraliçesinden bahsedersem bize de bi güzellik yapar diye düşündüm ihihi^^...malumunuz karlar kraliçesi esasen bi andersen masalının kahramanı...andersen'in bu kahramanı yaratırken iskandinav mitolojisindeki skadi yani kış tanrıçasından esinlendiği düşünülüyor...kışı çok seven bendenizin bu karakteri sevmemesi zaten düşünülemez^^


kışın insanların kendileriyle başbaşa kalıp barıştığını düşünürüm hep...en mistik mevsimtir benim için...soğuğu da ilginç bi şekilde seviyorum^^...soğuk ülkelerin de hayranıyım,işalla bi norveç yapıp gelicem bi gün dünya gözüyle ihihi...barcelona'dan norveç'e geçermişim öle de garip bi insanım işte^^


bu vodkanın şişesine ve konseptine bayıldım...bulursam kesinlikle alıcam ve içmeden saklıcam^^



geçen gün yaptığım barbie postuna yakışırdı doğrusu bu snow queen barbie^^...çok ama çok beğendim yüz ifadesini ve kostümünün detaylarını^^


narnia günlüklerindeki white witch rolündeki tilda swinton'ı çok beğenmiştim...özellikle kostümleri bi harikaydı...alexander mcqueen tasarımı diye bi sölenti vardı ama değilmiş^^


snow queen balesini izlemeyi çok isterdim...şahane kostümleri ve büyüleyici bi atmosferi var...merak edenler için tıkınız^^


                                                                  şirin kalın^^













7 yorum :

GÜNGÖR dedi ki...

Ben de kışı çok seviyorum, kat kat giyinmeyi, yağmuru karı seyretmeyi.. çook severim. Karlar Kraliçesi hikayesi beni çok etkilemiştir, küçükken hem okumuş hem de harika bir filmini izlemiştim, pek severim. Yine harika bir yazı olmuş valki!

What's Next dedi ki...

Kara bayılırım! Kış çocuğuyum zaten :) Snow Queen veya Buzlar Kraliçesi imajına her zaman hayran olmuşumdur zaten ama benim favorim ultra beyaz teniyle Tilda Swinton! İskandinav mitolojisi dediğinde aklıma geldi ben İskadinav ülkelerine de aşırı derecede bayılırıım :D

Sycorox dedi ki...

Sulu kar yağdı ya tutmadı bile. Resmen 1 haftadır kar duasındayım, haftaya yağar kesin :)
Her ne kadar sürekli olarak üşüsem de kışı seviyorum bende. Mesela Prag'a kışın karlı halde gitmeyi çok istiyorum. Norveç, Finlandiya'ya da aynen gitmeyi pek istiyorum eheheh :)

Hamide... dedi ki...

ay yok ya bence kar yağmasın, 22 yıl eskişehirde yaşamış biri olarak istanbula gelince rahatladığımı itiraf etmeliyim... AYrıca eğer tatil olmayacaksa kar yağmasının ne anlamı var kii :DD

Aslı dedi ki...

Bende bir kış çocugu ve İstanbul'lu olarak kar yagmasını özlemle bekliyorum Valki :)

Dürr-i Yekta dedi ki...

norveç görmek istediğim ülkelerden hatta rahat ekonomisinden dolayı yaşayabilebilirim orada, karlar kraliçesini de çok severim lakin soğuyu sevmiyorum, hani kar buz evet olsun ama soğuk olmasın ya :(

valki dedi ki...

tamam anlaştık kar yağsın ama soğuk olmasın ihihi^^...keşke pembe kar yağsa böle kiraz çiçeği renginde^^