Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: spring is coming^^ Red Lollipop

25 Ocak 2012 Çarşamba

spring is coming^^




heleloy minik balkabaklarım^^...epey stresli günler geçiriyorum,üzerine kışa benzemeyen istanbulun saçma kış günleri de eklenince bugün artık çıldırdım ve can havliyle attım kendimi dışarı...şubat vogue'u çıkmış gratiste görünce acayip sevindim^^...mahalledeki çiçekçi teyzede şahane nergisler görmüştüm...dayanamayıp alışverişten eve dönüşte kendime hediye olarak bi kucak dolusu çiçek  aldım(kendi kendine çiçek alan insan modeli^^)...sonracıma akşam yemeği için iki tane şahane çuprayı da sepetime eklemeyi ihmal etmedim...şimdi fırında pişiyolar güzel güzel...arkasına da fırında helva yapıcam oh mis^^...azcık da olsa moralim düzeldi valla...evde otur otur(ki bitmeyen tezim için bu oturan boğalık ama elde var sıfır)turşumu kurmuşum ihihi...bana bu aralar bol bol pozitif enerci gönderin ve şans dileyin minik balkabaklarım olma mı^^


edit büdüt: belki seven ve  merak eden olmuştur diyerek fırında helva serüvenimizi foto roman haline getirdim^^



öncelikle marketten koska fırında helva paketimizi alıyoruz...esasen kendi aliminyum kabıyla fırına verebilirsiniz ama iki kişi için oldukça fazla olduğundan ben ısıya dayanıklı fırın kaplarına istediğimiz kadarını koyarak yapıyorum...hem daha az kalori almış oluyoruz bölece^^



150 derece fırında tercihen üst kısma daha yakın bi pozisyonda 5-10 dk pişiriyoruz,üzeri azcık kızarınca çıkarıyoruz....daha çok pişerse sertleşiyor aklınızda olsun^^



son olarak da yanına çay kahve ile servis ediyoruz^^...balıkla aldığımız fosforu şekerle dengeliyoruz ihihi böle de bi geyik vardır ya hani....dorusu bilimsel bi açıklaması yok bildiğim,babadan duyma dielim...hepinize afiyet şeker^^

                                          
                                                           şirin kalın^^














12 yorum :

What's Next dedi ki...

ne kadar tatlı bi fotoğraf olmuş sarı sarı :) stres iyi değil, hiç iyi değil aynen böyle minik hediyeler al kendie pozitif kall ^^ enercilerimiz seninle *-*

Güngör dedi ki...

Kendine hediye almak gibisi yok gerçekten de=)) Ben de iş yüzünden çok stres yaşıyorum son zamanlarda, bugün erken çıktım hemen sevdiğim bir kırtasiyeden alış veriş yaptım=)) Arada küçük mutluluklar yaratmak ne güzel;)

khaleesi style dedi ki...

Valkiiicim cicekler harika:) sana layik:)

Hamide... dedi ki...

yaaa ama fırın helva filmimiz muhteşem :DD ayrıcaa nergislerle dergiyi de uydurmuşsun ya bravoo :D

Farfalle dedi ki...

Balık ve fırında helva en sewdiğimdir:]Her hafta mutlaka en as bi defa yaparım canım. Çiçeklerse şahane, sewgiyle kal, bol şans:)...

Sycorox dedi ki...

benim yerime de yeseydin şekerim feci diyetteyim :(

valki dedi ki...

ihihi hepinizin yerine yedim canlarııım^^...tatlı yorumlarınız da üzerine cila oldu ihihi^^

undenied dedi ki...

tatlım blogumda çekilişim var beklerim

Rainbow Gatherer dedi ki...

selam :) son postumda seni creative ve versatile blogger seçtim :) yapman gerekn ödülleri bir postunda belirtmen ve kendinle ilgili 7 şeyden bahsetmen, grsmek uzere ;)

http://rainbowgatherer.blogspot.com

*ssdesignbutik dedi ki...

süpermiş bunu da sayende denemiş kadar olduk :)çiçekler harika görünüyor kokusu buralara geldi

AsOrTiK dedi ki...

nergislerin kokusu buraya kadar geldi:) o helva varya muhteşem bir tat, çok beğeniyorum, az tüketiyorum:)
pozitif enerjileri ışınladım:)
sevgiler

nazanca dedi ki...

Nergisler çok güzel görünüyor.İskenderun'a gelene kadar nergisin böyle bir çiçek olduğunun farkında bile değildim. Eskişehirli olduğumdan orada hiç görmemiştim. Kokusu ve görüntüsü çok güzel seninkide çok güzel bir buket olmuş sarı renk kurdele de çok yakışmış.