Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: suprise^^ Red Lollipop

21 Ocak 2012 Cumartesi

suprise^^




plus


= killah^^

heleloy minik balkabaklarım^^...epeydir çok özenip de almak istediğim bootielerime sonunda süpriz bi şekilde kavuştum...miss sixty ve gençlere yönelik alternatif ürünler sunduğu alt markası killah'ı çok seviyorum...diesel ile birlikte italyanın genç grunge denim markaları hepsi^^...işte bugün tüm mağzalar indirim çılgınlığından nasibini alarak tıklım tıklımken carnavale mağzası her zamanki gibi bomboştu...yüzde elli indirim yazıodu vitrininde ben de buna güvenip daldım içeri...yüzde elli indirimle biraz daha makul olmuş fiyatlar...ama yine de pahalı tabe o da markanın değer koruma stratejisi sanıyorum^^...evet ne çok çene çaldım yahu, sonuç olarak aşağıda gördüğünüz güzellikler benim oldu^^...üstelik sadece 140 liraya ihihi...çocuklar gibin şenim şu an^^





bi de sevgililer gününde kocacım şu alexander wang çantayı alsa bana nasıl sevinirim ihihi...biz evrene mesajı verdik bakalım hayırlısı^^




                                                            şirin kalın^^









18 yorum :

What's Next dedi ki...

yeni bootie'lerin süper! güzel günlerde kullan, bak bu pazar kombinini bekleriz hihih ^^ çanta da ayrı güzelmiş, alexander wang'ın son zamanlarda tasarladığı her şeye bayılıyoruum :) umarım evren mesajına en kısa sürede olumlu yanıtla döner ;)

valki dedi ki...

çok tişkür ederiiiim^^...pazar kombnleyemicem çünküm 37 numarası yoktu palladiumda o yüzden istinyeparktan getiricekler ben aldım ama ordan gelmesini beklicem bikaç gün :/...gelir gelmez kombinlicem ama söz^^

ruşen dedi ki...

evren yani kocacık çağrını hemen duymuştur dilerim... :)
güzel günlerde giy valkicim.

khaleesi style dedi ki...

Valkiii cok guzelmis canim hayirli olsun bayildim:)) operimm

valki dedi ki...

evit umarım duyar her ikisi de ihihi...tişkür ederiiiim ruşenciiim^^

valki dedi ki...

bi de üzerinde yürüyebilirsem şahane olcak işte o zaman ihihi^^

Hamide... dedi ki...

güle güle kullan canımcım insan o kadar çok istediği bir şeyi alınca 10 kat daha mutlu oluyor valla...

Aysun dedi ki...

güzel günlerde kullan valkiicim :)
Çok asi duruyorlarr :D

Nerwen dedi ki...

aa cok güzelmiş güle güle kullan :)

valki dedi ki...

evet evet aynen öle oldu canım ya süpriz alışverişler daha çok mutlu edio insanı^^

valki dedi ki...

asi gözüküolar ben de onu sevdim zaten rock chic kombinlicem ihihi^^

valki dedi ki...

tenkuuu canımcııım^^

Sycorox dedi ki...

pek güzelmiş, bende istiyorum bootie ama daha daha topuklusunu :)
güle güle eskit şekerim ;)

valki dedi ki...

valla ben bunla ble nası yürücem onu düşünüyorum helal olsun sana ihihi^^

khaleesi style dedi ki...

Eehhe alisirsin canim:)

SvGLove dedi ki...

Ustu ayri, alti ayri guzel bunlarin ama! Gule gule kullan Valki'cim;)

semabulbul dedi ki...

ov mukemmel bir çantaymış bayıldım bundan değil evrene her gün beye sağlam mesaj atman lazım artık yeter diyip alsın.

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

çanta çok güzel güne damgasını vurdu :)