Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: cat styla^^ Red Lollipop

13 Şubat 2012 Pazartesi

cat styla^^





heleloy minik balkabaklarım^^...sıkı bi kediseverim malumunuz hatta neredeyse kedi annesi bile oluodum az kalsın geçtiğimiz günlerde...mart yaklaştığından mıdır nedir gene kediciliğim tuttu ihihi...kedişli şahane şeyler beğendim...bi bakalım mı^^

buna bayıldım bayıldım bayıldım...online bi siteden buldum,fiatı 35 yuro...valla sorunsuz geliceni bilsem alıcam üstelik bunun gibi bi sürü değişik  kedişli sweatshirt ve t-shirt var aynı sitede...adını hatırlasam yazıcam ama :/


kedülü bi çanta epeydir istiorum aslında....bu cici çok günlük kullanım için uygun değil lakin şu bi gerçek ki  über şirin^^


kış bitmeden şu cicişlerin benzerini bulsam hiç kaçırmazdım^^...şirinliklere gel ama ya insanı delirtir bunlar =^.^=


                                                         şirin kalın^^

                                                     











4 yorum :

Hamide... dedi ki...

ay ama yani harika bunlar, hele o çanta allahııım çok tatlı :)

What's Next dedi ki...

o kedili çanta nasıll güzel bişiydir öyle aman yarabbi >^.^<

valki dedi ki...

ihihi benim favorim de çanta ebet^^

Grace dedi ki...

ben galıba kedı sevmeyen uyuz kılardanım yanı hayvan olarak sevıyorum lakın ıs dokunmaya gelınce tıksınmekten degılde canını yakacagım dıye cok kokruyorum dr hanım bu da kuuckken yasadıgım kedılı travmadan olsa gerek dımı