Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: cupcake time^^ Red Lollipop

29 Şubat 2012 Çarşamba

cupcake time^^




heleloy minik balkabaklarım^^...dün markette dr.oetker'in yeni çıkardığı kalp şeklindeki çikolata süslemelerini görünce  dayanamadım aldım...e alınca da bişiler yapmak gerek dedim ve  hemen çırpıverdim 3 yumurtayla şekeri ihihi...damla çikolatalı portakallı muffinler yaptım...krem şantiyle hooop şapkasını takıverdim...üzerine de cici kalpçikler...ta taaa şahane cupcakelerim oldu ihihi...makyajına göre kıyafet seçenler gibi olmuşum dimi^^

  şirin kalın^^










7 yorum :

What's Next dedi ki...

yaa ama ben kendime yapay şeker tüketme yasağı koymuşken oldu mu bu fotoğraf? çok tatlı olmuşlar o ayrı.. yaktın beni valkii -.-

zeze dedi ki...

ellerine sağlık, sevimli oldukları kadar lezzetlilerdir de sanıyorum...

sevgiler...

Gaye Tukar dedi ki...

yummy!bende denicem en kısa zamanda:)ellerine saglık mideciklere afiyet:) bu arada facebooktan bir mesaj atmıştım sana gördün müüüğ?

sJ dedi ki...

süper görünüyor ellerine sağlık, yarın misafirlerim var sanırım ben de bunlardan yapıcammm :)

valki dedi ki...

tatlı yorumlarınıza çok veri tenkuuuu^^

gksk dedi ki...

valkim hellookitim senin ciciler yazır:) feybuk cortladığı için ordan atamadım bana bir mail adresi verebilir misin? gönderiyim:)
ayrıca muffinlerin aciiip leziz görünüyor. hem göze hem mideye hitap ediyorsun ^^

valki dedi ki...

göksucuuuum ellerine sağlık şahaneeee ötesi olmuş hemencecik kullandım görür görmeeeez^^...çok teşekkür ederiiiim^^