Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: ebay çılgınlıı^^ Red Lollipop

22 Şubat 2012 Çarşamba

ebay çılgınlıı^^


heleloy minik balkabaklarım^^...herkesler internetten bişiler alıyo benim başım kel mi diye düşünüp acaip şirin iki tane çanta aldım ebayden ihihi...ilki hepinizin yakından tanıdığı fox satchel diğeri ise benim için bile süpriz bi parça^^

you little cutie ihihi^^


işte süprik kedi çantaaam^^...siyah olanını aldım ben o daha bi şeker çünküm ihihi...işalla sorunsuz gelirler de ayıla bayıla kullanırım çantacıklarımı...merak edenler için ikisini sadece shipping dahil 70 liraya aldım...ben bu ebayi pek sevdim ki ^.^



                                                    şirin kalın^^



8 yorum :

Junkhead dedi ki...

Canımcım güle güle kullan şimdiden ;) Bu çantalar normalde lovelyshoes sitesinde satılıyor . Kedili olanları ben de çok beğenmiştim . Geldikleri zaman kombin fotolarını bekliyoruz o zaman :D Ben mayısa kadar yurtdışı alışverişi yapamıyorum, hakkımı doldurdum 1 senelik ühühüüü :/

A.J.O dedi ki...

Güle güle kullan... (= ikiside pek şeker ama birincisi sankim daha favorim gibi... (=

Aysun dedi ki...

bayılldmmm :)
Güzel günlerde kullan valkiimm :)

Ece's Diary dedi ki...

Güle güle kullan canım, tilkili olana bayıldım :)

Sycorox dedi ki...

aaaaa bu çantaların hastasıyım ya güle güle kullan ^^ :)

valki dedi ki...

ihihi çok tişekkürler cci yorumlaraaa^^...işalla fotolarda göründüğü gibi gelirler de hayal kırıklığına uğramam net alışverişimde^^

AsOrTiK dedi ki...

heleloy loy valki:)) bu çantalar şahane, bayıldım ikisinede. kısa sürede kavuşursun çantalarına umarım. iyi günlerde kullan.
sevgiler

Grace dedi ki...

tam senın tarzın bayıldım bayıldım