Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: for my love^^ Red Lollipop

5 Şubat 2012 Pazar

for my love^^




heleloy minik balkabaklarım^^...sevgililer günü kapitalist bi dayatma gibi dursa da bana hep şirin gelmiştir...insanların birbirini sevdiğini hatırlaması için illa adı konulmuş bi güne ihtiyaç yok elbette ama olmasının da bence sakıncası yok^^...dileyen sıradan bi gün gibi geçirir dileyen özel bi gün gibi...ben ikincisini tercih edenlerdenim dorusu....soğuk bi şubat gününü ısıtmak için bahanemiz olmasından şikayetçi değilim ihihi...dün akşam evde tez yapmaktan bunalıp bilgisayarımızla birlikte can havliyle attık dışarı kendimizi....belki mekan değişikliği kafamızı çalıştırır diye ihihi...ve kahve dünyasında rengarenk kalplerin arasına düşüverdik ihihi....kocacım yağmurda ıslanmış kedi yavrusu bakışlarımı görünce hemen hadi sana alalım dedi, ben de içimden kocaman bi oleeey diyerek hiç zorlanmadan hemen bu mor metal kalp kutulu çikolataları seçtim^^...bu arada nişan fotoğraflarımızın içinden çok sevdiğim balonlu seriden bi fotomuzu paylaşmadan da edemedim postumun anlam ve önemine binayen ihihi^^


bu şahane kutucuğumun dışı...fiyongu da çok şiker dimi^^

işte bu da leziz kalp şeklindeki çikolatalarla dolu içi^^



 şirin kalın^^












13 yorum :

Nerwen dedi ki...

çok şirinsiniz, fotolar harika :D ben de özendim böyle çektiricem ileride, izin var mı ^^

valki dedi ki...

aaaa aşkolsun tabikiii^^...hatta çok mutlu olurum ihihi...çok tişkür ederiiiim^^

Hamide... dedi ki...

kutu aşığı biri olarak bayıldıııım ne güzel bir kutusu var sadece kutusu için bile alırım ben bunu :D ayrıca nişan fotonuz da çok güzel :DD

valki dedi ki...

ihihi ben de çikolatadan çok kutuya vuruldum zaten ama çiklotaları da pek güzel çıktı şansımıza hamideciiim^^

Sycorox dedi ki...

ya varya nasıl tatlısınız yahu ^^

AVY dedi ki...

Very cute! :)


/Avy

http:// mymotherfuckedmickjagger.blogspot.com

Junkhead dedi ki...

Yaaaa çoooook şekersiniz amaaaa !! :D MOR kutuya da çukulara da bayıldııım,afiyet olsun der öperiiim valkicik :-*

moda_kesh dedi ki...

resimler şahane nasıl güzelsiniz maşallah :)çikolatalarda çok leziz görünüyor

khaleesi style dedi ki...

Ay cok tatlisiniz cnm allah tamamini erdirsin:)
Sevgiler valkimm

mutlu inci dedi ki...

ben tam bir çikolata hastasıyım şuan onların burda olmasını o kada çok isterdim ki anlatamam harika görünüyolar

valki dedi ki...

@khaleesiciiim ben evliyim zaten 1.5 sene oldu ihihi...cici yorumlara çok tenkuuuu^^

Delibu! dedi ki...

Kutu çok tatlıı :)
Valki bana yorum bırakmıştın dün, keçeleri nerden aldığımı sormuşsun ama ben cevaplarken onu yazmayı unutmuşum :( Buraya yazayım dedim, ben Eminönünden alıyorum, ama dükkanın adını tam hayırlayamadım, mahmutpaşaya çıkmadan keçe satan bir yer sorduğumda göstermişlerdi. Bir de siparişle alıyorlar ama ben öyle başka bir yerden almadım.

Sevgiyle.

Grace dedi ki...

ne kadar sekersınız bayıldım nazar degmesın bır yerlerınızı kasıyın :)