Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: ghouls rule!^^ Red Lollipop

17 Şubat 2012 Cuma

ghouls rule!^^



heleloy minik balkabaklarım^^...nihayet tezimi verdim ve artık çocuklar gibin şenim ihihi...hazır çocuklar gibi şenken çok sevdiğim monster high bebek serisinin yeni bebeklerini paylaşmak istedim...ilk olarak favori karakterim draculaura maskeli balo kostümü ile karşınızda...detayların güzelliğine bi bakın ben incelemeye doyamadım^^



frankie stein da süper olmuş bence...böle glam rock bi styling yapmışlar ve kalbimi on ikiden vurmuşlar^^



cleo de nile'in özellikle ayakkabılarına bayıldım^^...bebeklerin yanındaki aksesuarlar da çok şirin....kazan şeklindeki çantaları pek sevimli olmuş^^



clawdeen wolf'un 80ler disco stili kostümü mütiş olmamış mı sizce de?...mor saçları ile sanırım draculauradan sonra favorim kesinlikle clawdeen oldu^^


   şirin kalın^^










6 yorum :

Güngör dedi ki...

Ben de çok seviyorum Monster High'ı, bu yeni bebekler de muhteşemmiş, en çok draculaura'yı beğendim ben de;))

Aysun dedi ki...

operatta da sana mı benziyor nee :D
O saçlar ne güzel
öylee :D

Hamide... dedi ki...

ay bayılıyorum senin bu gotik karakterlerini :))

A.J.O dedi ki...

draculaura kesinlikle benimde favorim, hangisi olursun deseler ilk tercihim olur saçlarımız benzediği için ve pembe siyah renkleri muhteşem olduğu için (= birde eniz canavarı kızı varya sanırım 2. tercihim o olurdu... yazın almamak için kendimi frenlemiştim,şubat tatilimde de oyuncakçılara girseydim kesinlikle alırdım bunlardan yahu... kıbrısta yok ama keşke alsaydım diyorum diyorum... (=

Adsız dedi ki...

hepsi mütiş ve çok güzel hele hele draculaura mütiş bayıldım hemen gidip alıcam

Adsız dedi ki...

Clawdeen Wolf ve Cleo Nile nin bebekleri muhteşem.Bu arada Draculaura (Ula D)ve Frankie Stein inde harika.Bu arada hepsi bende var.