Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: love donuts^^ Red Lollipop

9 Şubat 2012 Perşembe

love donuts^^



heleloy minik balkabaklarım^^...cupcake sevdamı hepiniz biliyosunuz bi de kardeşi donut sevdam mevcut benim ihihi...bi ara iki günde bi aşeriyodum, canım kocacım bi keresinde akşamın bi vakti onca yolu gitmişti bana donut almak için^^...özellikle krispy kreme'in ailecenek hastasıyız...ah bi de az kalorili olsa keşke...neyse efenim 14 şubata özel kalpli cicili bicili donutlar çıkarmış krispicim yine...cumartesi günü kesinlikle tadına bakıcam ben ,size de tavsiye ederim ve ağız sulandıran fotolarla baş başa bırakırım^^


bunlar ev yapımı...hatta tarifini falanda vermişler bulduğum sitede...tabiki yine japonlar hep japonlar^^


bunlarla dolu bi kutu gelse kapıma ayılır bayılırım dorusu^^


 bu da dunkin donuts'ın özel donutları...minik kalpçikler acaip şiker olmamış mı^^




                     
                                                            şirin kalın^^













9 yorum :

Güngör dedi ki...

ayy bunların hepsi birbirinden güzel; ağzım sulandı gideyim en kolayından bir kurabiye yapayım çay yanına=)

Junkhead dedi ki...

Yapmıcaktın bunu bize valkiiii :/ :(

Nerwen dedi ki...

aynen bunu yapmamalıydın valkicim, biz burda yeşil çay içelim bol su içelim sen bize cupcake de, donut de. hiç yakıştıramadım :D

ayrıca mimlendin :)
http://nerwen44.blogspot.com/2012/02/11-soruluk-mim.html

Hamide... dedi ki...

ya bizim kulenin çarşısında var krisp, bol bol yiyoruz seviyoruz ailecek... bunları da alalım baree...

moda bulmacasi dedi ki...

bende tam bir donut canavariyim :)

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

ay biri krispi mi dedi? bursaya acilsa diyet falan tanimam 150 kilo olurum :)

Sycorox dedi ki...

offf ya süper görünüyorlar, diyettenken bakması kötü oluyor ama :)

Yasmin dedi ki...

Bence senin için az kaloriliye ihtiyaç yok valkicim....

Çok şekermiş bunlarrrr....

valki dedi ki...

ihihi ama napiiim paylaşmadan edemedim^^