Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: miss marc^^ Red Lollipop

2 Şubat 2012 Perşembe

miss marc^^



heleloy minik balkabaklarım^^...14 şubat yaklaşırken evrene mesaj babında sevdiğim beğendiğim şeylerden bahsetmeye başlamalıyım diye düşündüm ihihi...marc jacobs en sevdiğim tasarımcılardan biri,özellikle the marc by marc jacobs ürünlerini ve miss marc karakterini çok seviyorum...hepsi tam benlik şeyler^^

laptop çantaları zaten çok popüler ama bu alice in wonderland esintili olanlar hakkaten çok şirinmiş^^



korsan miss marc' a ve bu sevimli çantaya bayıldııııım...evrenciiiiim duyuyosun dimiiiii^^



yaaa ama haksızlık bu hangi birini beğeneceğimi şaşırıyorum mevzu marc olunca ihihi^^



şunları giymeye kıyamazsın ama yaa öle böle şirin değil über şirinler^^

kim demiş iphone 4s istiyorum diye...3 neyime yetmiyo dimi ama...sadece kapak güzelmiş mihihi^^


sevdiğim diğer bi özellikle aynı karakterin çok farklı hallerini ve yüz ifadelerini yapmış olması marc'ın...bölece her sezon devam ettiriyor kendini yenileyerek^^

en güzeli şöleee komple bi set alayım ben evrencim...olmucak öbür türlü neyi beğencemi şaşırdım ama ben sonuçta ihihi...sana koymaz canııııım nolcak^^


                                                           şirin kalın^^












12 yorum :

What's Next dedi ki...

bunların hepsi tam senlikmiş cidden :) ben laptop case'e bayıldım, çook güzel ^^

khaleesi style dedi ki...

Heheh tam senlik hepsi cok sirin:))

ESRA dedi ki...

hepsi birbirinden eğlenceli şeyler...;)

Yasmin dedi ki...

Ben de bunları gönderiyorum evren'e.mesaj olaraktan, duysun beniiii .. Çoook şekerler...

Sycorox dedi ki...

çok tatlı ya bende bayılıyorum bunlara, zaten seninle tarzlarımız aynı eheheh ^^

Gaye Çelik dedi ki...

Vallahi bu blog aleminde bir cok blog takip ediyorum ama en şirin ve en olabilitesi yuksek paylasımları sen yapıosun. Bazıları hava olsun diye olmıcak kombınlerı olmıcak bulunamıcak objeleri yayınlıyolar cok samimiyetsiz cok özenti geliyo. o yuzden seni tebrik ediyorum ve severek takip ediyorum. Şirin kal:)))

valki dedi ki...

tüm cici yorumlaraaa tenkuuu...gayeciiim nasıl güzel şeyler yazmışsın çok ama çok mutlu oldum...gerçekten dikkat ediyorum samimi olmaya...tabiki görsel bi yanı olduğu için güzel fotoğraflar şirin görseller paylaşmaya çabalıyorum ama gerçekten sevdiğim ve bildiğim şeyleri kullanıyorum çounlukla...buna değer verip böle bi yorum yazman gerçekten beni havalara uçurdu...çok ama çoooook teşekkür ederiiiim...umarım bundan sonrada severek takip edersin blocuğumu^^

Hamide... dedi ki...

ayyyy harika bunların hepsiii, umarım "evren" duyuyordur :D

pembe fiyonk dedi ki...

ne şirim şeyler bunlar bölee yaaaaa:))

Düş Macunu dedi ki...

Melhabalağ ben balkabağı ^^Blogu görünce bi sevindim bi hoş oldum...Anime izliyosun sanırım bende izliyorum.Paylaşımların çok güzel.Dolu dolu blogun var.Ben bloggerda daha yeniyim aslında ama vakit ayırmaya çalışıyorum derslerden.Bu blogum belki bi göz atmak istersin :3
http://dmacunu.blogspot.com/

mutlu inci dedi ki...

bütün hepsi çok güzel ama ben ayakkabı ve terliklere bayıldım

sJ dedi ki...

evrene gönderdiğin mesajların hepsi çok tatlııı