Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: the new sexy^^ Red Lollipop

4 Şubat 2012 Cumartesi

the new sexy^^




heleloy minik balkabaklarım^^...yeni obsesyonum şarlokla karşınızdayım gecenin bi vakti ihihi...biraz iddaalı olucak belki ama sanırım şimdiye kadar izlediğim en iyi dizi sherlock^^...en yakın rakibi lost'un sonunun büyük bi hayal kırıklığı olduğunu düşünürsek bence bu iddaamda haklı bile çıkabilirim...ikinci sırada ise game of thrones yer alabilir ama sonu bilinen bi hikaye olması birinciliğe oynamasını güçleştiriyor benim açımdan...e sherlock da kitaplardan uyarlama gerçi ama modernize edilmiş, yeniden kurgulanmış olması ve esinlemeden öteye gitmemesi benim açımdan artıları^^...ah bi de o dünyanın en itici ve aslında hiç de yakışıklı olmayan adamını nasıl da çekici gösteriyorlar ihihi...benedict cumberbatch (gördüğünüz gibi adı bile bi garip) o elmacık kemikleri,botokslu gibi duran mimiksiz yüz  ifadesi ve 300 iqsu ile yeni arzu nesnemiz olmaya aday^^...bi de çok sevdiğim ingiliz grup anathema'nın vokalisti vincent'ı andırıyor kendisi belirtmeden geçemicem...benedict için birisi daha ingiliz görünümlü bi ingiliz olamazdı yazmış ekşi sözlükte...hakkaten öle bence de^^...ama çekici gelio işte...bu da bi halüsinasyon olmalı dimi...ya da irene adler'in dediği gibi 'brainy is the new sexy^^




 şirin kalın^^









8 yorum :

gülümse dedi ki...

Ya sen ne diosun,adam gözüme bı hoş görünüyor bı hoş görünüyor anlatamam:))miss adler son derece haklı yani:))

Sycorox dedi ki...

başladım bende hastası oldum yahu :)
kıyafetlerinin de hastasıyız. bu arada benim gönlüm Sons Of Anarchy'de en iyi dizi diye, bak onu da tavsiye ederim motorcular neyim :)

Beyza Mollaahmetoğlu dedi ki...

Geçen CNBC-e'de karşılaştım ve merakıma nail oldu doğrusu bu dizi. Ama abime sordum " Yok yiaaa " dedi " o kadar güzel değil. " Şimdi büyük bir ikileme sürüklendim yahuu. ehehe.

valki dedi ki...

kesinlikle pişman olmucaksın beyzacııım mutlaka izle^^

Beyza Mollaahmetoğlu dedi ki...

Torrentçiğime fırlattım bölümleri, güveniyorum sanaa.

Adsız dedi ki...

Honourable bye, genial soul mate :)

Adsız dedi ki...

Good bye, sentimental friend :)

Adsız dedi ki...

Honourable bye, considerate friend :)