Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: red riding valki^^ Red Lollipop

19 Şubat 2012 Pazar

red riding valki^^



heleloy minik balkabaklarım^^...ne zamandır ne giydim postu yapamıyordum havalardan dolayı...ama baktım bugün soğuk olmasına rağmen güneşli bi hava var aklımda epeydir olan kırmızı başlıklı kız konseptli bi ne giydim postu yaptım sizler için^^...bu kırmızı paltoyu alalı 1 ay falan oldu ama o kadar soğuk ki bi türlü giyemedim...bootielerimi de aynı şekilde kardan dolayı giyememiştim...ikisinin yıldız olduğu böle bi kombinella yaptım ben de...herkes sanırım merak ediyor büyükanneye ne götürüyorum die ihihi...gerçekten içinde elma ve portakal var sepetin...valki production olarak sizler için her şeyi düşünüyoruz gördüünüz gibi ihihi^^


yandan kurdela şekilnde bağlanan kuşağı da acaip şirin geldi ki bu paltonun bana...böle hafiften bornoz tadı da var ama itiraf ediyorum ihihi^^...bootielerimle de aram süper...iki kez gece dışarı çıkarken giydim,üzerlerinde hopladım zıpladım,arnavut kaldırımlarında yürüdüm ve hala tek parçayım...sanırım bundan sonra valki'nin topuklu papuçla imtihanı başarılı olucak^^




son olarak da rengarengoshop'un cici sahibesi deniz'in  benim için keçeden özel olarak tasarladığı sevimli kurt broşuma sölücek laf bulamıyorum ve her zaman ayıla bayıla kullanacağımı sölemeden geçemiyorum^^

kapşonlu palto: tiffany
kazak: mango
skinny jeans: zara trf
bootie: killah
kurt broş: rengarengoshop
sepet: bi milyoncudan^^





                                                                   şirin kalın^^









13 yorum :

What's Next dedi ki...

yaa inanılmaz tatlı olmuşsun! bootielerini merak ediyordum zaten, ama kabanına aşık oldum falan o derece yani :) ayrıca minik sepetin için ne desem ki, aynı kırmızı başlıklı kız olmuşsuuun ^^ son olarak minik kurt da cuk oturmuş yani *.*

ruşen dedi ki...

çok şekersin canım ya...
paltoya ve broşa nasıl bayıldım...

Hamide... dedi ki...

Caniiiim hakkaten kırmızı başlıklı kız olmuşsun ama topuklu giyen hafif büyümus versiyonundan ;) ben cok begendim kombinellani başarılı ;)

Sycorox dedi ki...

aaa güzelliğe bak ya, bu paltonun modelini çok beğeniyorum ya.
bootiler de çok yakışmış. bayıldım ^^

hwinore dedi ki...

Bayildim sana, bayildiiiim! ^^

http://pekmoda.blogspot.com/

Junkhead dedi ki...

Ayyy valla yanaklarını mıncırasım geldi valkicik :))) Kızım sen zaten şirinlikten öleceksin,bi de böyle şirinötesi kombinler yapınca diyecek söz kalmıyor :D Topuklu imtihanını da geçtiğin için kutluyorum seniii,ah bi de ben alışabilsem ..

A.J.O dedi ki...

Muhteşemmmmm olmuşsun şekerim (=

!'**rengarengo**'! dedi ki...

hiiiyyyyy canım benim:)))

nasıl güzel olmuşsuuuuuuuun:*

gksk dedi ki...

ama paltonun en tatlı özelliği o bornoz havası bence^^ pek şikersiniz yine baayan

valki dedi ki...

wuhuuu tüö şirin yorumlara tişekkürleeer...çok mutlu oldum kiii ihihi...eylemlerim işalla daha da şirinleşerek devam edicik^^

Saadet dedi ki...

tiffany de böyle güzel şeyler mi vardı yahu:)
çok güzel bayıldım fotoğraflara !

valki dedi ki...

aadetçim kadıköy rıhtımdaki tiffanyden aldım ama markası esasen sevoland die bişey hiç duymadığım^^...bazen böle süpriz şeyler çıkıyo süpriz yerlerde insanın karşısına^^

Grace dedi ki...

yoruma ohaness ıle baslasam prenses grace kımlıgımden bırsey kaybetmem dı mı ?bayıldım super sacların montun ay super super