Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: she-ra vs madonna^^ Red Lollipop

7 Şubat 2012 Salı

she-ra vs madonna^^





heleloy minik balkabaklarım^^...madonna yine superbowl half-time şovu ile olay yarattı...ben de merak edip bi göz gezdireyim derken kostümünü ve sahne şovunu görmemle bayılmam bir oldu ihihi...çünkü çok sevdiğim she-ra ve viking-roma prensesi kırması bi görüntü ile karşımıza çıkmıştı^^...pek çok site  aralarındaki benzerlikten bahsetmiş ama ben de blocuğumda yer vermeden geçemedim bu güzel görüntüye...benden kostüm tasarımı ile on üzerinde yüz aldı medi^^



şovunun ponpon kızlı kısmını kötü bulsam da başlangıcını ve son şarkı olarak seslendirdiği like a prayer'lı bölümünü çok sevdim^^...madonna bu ne yapsa izlenir sonuçta...temmuzda ülkemize geleceğine dair söylentiler var umarım gerçek olur da dünya gözüyle bi ikon görürüz^^

edit büdüt: show haberde az önce sölediklerine göre 7 haziranda madonna türkiyedeymiş...valla ben şov hıbırın yalancısıyım ihihi^^


   şirin kalın^^ 














8 yorum :

darkolivee dedi ki...

owww harika...

bende bayıldım, işte özeince, işini ciddiye alınca neler yapılıyor yaa

sevgiler

http://darkolivee.blogspot.com/

khaleesi style dedi ki...

Ay ne severdim she ra:)) evt cnm ben de duydum,gelicekmis ,kacmaz bu konser:))

Gaye Tukar dedi ki...

Valla brava..Bende baktım fotolara ama she-ra aklımın ucundan bıle gecmedı,hafıza ve göz koordinasyonu deniyor ama ben bundan bir nebze nasibimi almamışım,olsun sen benzet ben takip ederim:)

gülümse dedi ki...

benim de aklıma hani şu geçen aylarda bi film vardı ya freida pinto oynuodu tanrılar ve titanlar filan vardı adını hatırlayamadım bi türlü.işte ondaki isabella lucasın oynadığı tanrıça venüse benzettim kıyafetini:))yalnız ben de tüm castı ezbere biliom filmin adını hatırlayamıom iyi mi:))

valki dedi ki...

ihihi alemsin gülümsecim yaa immortals2ı diosun sen^^...işte zaten konsept olarak yunan mitolojisini almışlar ama biraz vikinglik ve she-ralık da var bence ehuehh

Hamide... dedi ki...

hatun geliyormuş şekerim kesinleşmiş :D maşşallah valla kadına bi o bir de bizim ajda :D

sJ dedi ki...

ben de madonnayı görmek dünya gözüyle görmek istiyorumm

valki dedi ki...

mad madonna geliosa gitmemek olmaz tabe^^