Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: tini mini kedi^^ Red Lollipop

25 Şubat 2012 Cumartesi

tini mini kedi^^



heleloy minik balkabaklarım^^...hayatta en çok sevdiğim şeylerden biri hiç ummadığım anda karşıma çıkan küçük süprizler...bu ne giydim postunda gördüünüz şirin kedicikli kazak işte bunlardan biri...geçen sene yazdan beri de bi hardal tutkum var nedendir bilmem^^...kedi ve hardal zevkim birleşince çok çok ucuza süpriz bi şekilde bulduum şahane bi kazacığım oldu benim...kırmızı çanı da var boynunda çok şirin ihihi^^


kırmızı minik satchelim bu sezonun bana en güzel armağanı oldu...hem pratik hem çok şirin hem de bi kombine renk katmak istediğimde imdadıma hemencecik yetişiyo^^...kalpli çoraplara uzun zamandır ayılıp bayılıodum...asostan benzerlerini alanları gördükçe acaba bende sipariş versem mi diye düşünüodum...ama hooop forever newde karşıma çıktılar, hem de indirimde^^


babetlerimi de uzun zamandır giymiyodum kısmet bugüneymiş...üzerindeki uzaylı desenini çok severek almıştım dieselden^^


yeni yüzüklerim melek ve taç ikilisi^^...foto çok sevdiğim moda bast kafeden...soğuk havada şarap içmeye de bayılıyorum ben ihihi^^

kazak: from a local shop^^
etek: zara trf
çorap: forever new
babet: diesel
çanta: zara trf
yüzükler: from a local kuyumcu^^


                                                            şirin kalın^^












15 yorum :

Junkhead dedi ki...

Bayıldım bayıldım !! O hardal kedişli kazakla çantanın renkleri nası güzel uymuş ayrıcaa :) Güle güle giy valkicik !

Missbone dedi ki...

Öncelikle kazağa tabii ki gibi bayıldım.:)
Ama o babetlere bittin

Sycorox dedi ki...

nasıl güzelsin yahu, bayılıyorum tarzına ^^
çoraplara öldüm ama :))

What's Next dedi ki...

oo bu haftanın kombin postu erkenden geldii ^^ zuzaylı desenli babetlerin dünya tatlısı ve kedişin de öyle tabi ki! o yüzükleri bi ben bulamadım heralde local kuyumcularda :(

ruşen dedi ki...

bu kombine bayıldım... yüzükler ise mest etti beni.
çok cici olmuşsun.

valki dedi ki...

ihihi çok tişkürler cici yorumlarınızaaa^^...çoraplar benimde favorim dorusu^^...whats next; canım ben de tamamen tesadüf bizim hastanenin ordaki bi kuyumcunun vitrininde görüp aşık oldum yüzüklere...altın olmasına rağmen tanesi 150 lira olunca kendimi şımartıp alıverdim^^...mahalle kuyumcularına bakın bence kesin bulursun ihihi

Grace dedi ki...

tenınede cok guzel gıtmıs bende zaradan fıstık yesılı mı hardal mı olduguna bır turlu karar veremedıgım elbıuseyı aldım gıyıp dısarı cıktıgımda herkes bana baktı pardon elbıseye demek ıstemıstım :)kralıce olan yuzugune bayıldım yanı ıyuzuge ben bu adı verdım :)

Hamide... dedi ki...

ayyyy kazağına bayıldım tam senlik canım yaaeee :) ayrıca çorplardaki kalp detayları da gözden kaçmadı!!

Gaye Tukar dedi ki...

ben o montun fanıyım resmen,fan club acıcam:DD sarap keyfini kıskandım:)

Elifinelizi dedi ki...

senin minik çanlı kediciğini kalpli çoarplarını babatlerini severim ben ama çok şekerin yahu hakikaten balkabağı kıvamında :D

Rainbow Gatherer dedi ki...

çok şirin :) aynı çorap bende de var hatta 1 ay once post yapmıstım, bende gecen yıl new look dan almıstım londra'dan, kedili kazak super :)

kitten dedi ki...

kazağın mavisinden var bende ama bu renk de süpermiş, yeşiline de bayılmıştım aslında mağazada :D

sJ dedi ki...

çok hoşsun, yüzükler bir harikaa

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

yerim ben o pisicikli kazağını çok şeker çok :)

eloss dedi ki...

ama ama ama ben o yüzüklere bayıldım ki ihihiih :D