Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: 2ters1düz^^ Red Lollipop

12 Mart 2012 Pazartesi

2ters1düz^^



heleloy minik balkabaklarım^^...bugün o kadar çok başım ağrıdı ki can havliyle kendimi sokaklara vurdum...bağdat caddesine gittim yüyüye yürüye^^...her taraf bomboş nasıl güzel oluyomuş gezmek...yeni sezonun 3 trendini de yakından inceleme fırsatı buldum bölece...benden duymuş olmayın ama bu yaz mint yeşili,çiçek desenli ya da neon renklerde bişeyi olmayanı dövüolarmış ihihi...valla bu 3 trendden sanırım bana en çok hitap eden neon renkler olacak, bakalım göriciiz^^...caddedeki favorim tabeki cassette...içeri girip herşeye ayılıp bayılıp genelde de  hiçbişi alamayıp çıkıyorum malesef^^


bitmeyen kış yüzünden tabiki hala raflarda kışlık kıyafetler duruyordu...ben bi köşede ölece duran bu kedicikli atkıya resmen aşık oldum...129 lira değilde 29 lira falan olsaydı kesin almıştım ihihi...eve gelince hemen araştırmaya başladm ve daha önceden de duyduğum 2ters1düz markasına rastladım...çok cici bi siteleri ve online satışları da var...hatta kedişli atkı indirimde ve 89 liraya düşmüş duyrulur^^



şu elbisenin güzelliğine bakar mısınız ama yaa...camdeki kediş fikri çok şirin...ama sanki rengi böle kırmızı falan olsa daha bi şahane olurdu^^


björk'ün kuğulu elbisesinden ilham almışlar sanki^^...bayıldım bayıldım bayıldım...350 lira bu elbiseciğim fiyatı da mühü :/


yine kazağın rengini pek sevmedim ama kanatlar muhteşem olmuş...azcık daha ucuz olsa ben bu 2ters1düzün hastası olurum orası kesin...ya da örnek çıkarma konusunda uzman annelere,ananelere ve babanelere danışılabilir tabe^^


 şirin kalın^^










7 yorum :

Hamide... dedi ki...

ay anam iyiler hoşlar ama çok pahalılar yahuuu, annelerimize örneğini verelim de örsünler :D

A.J.O dedi ki...

Miyavvv... o pencerede pisi ne hoşmuş allahım keşke benim olsaa... (= ayrıca o omuzu kanatlıyada ayrı bittim... içim açıldı ama hevesim kursağımdada kaldı yani!!! :P

Hikaye Fotoğrafçısı Sibel Gürüney dedi ki...

Ben de melek kanatlıya bayıldım ama birazcık pahalıymış :)

Delibu! dedi ki...

Allah'ııım nasıl güzel tasarımlar bunlar :) Bir gün güzel örmeyi öğrenirsem ilham kaynağım olacaklar.

Sevgiyle Valki.

valki dedi ki...

bekliyorum örgüleri^^...cici yorumlara çok tenkuuuuu^^

k ve a ile moda dedi ki...

Bunlarr çokk tatlı . Çok orjinaller gerçekten =) özellikle kanatlara bayıldım =)
http://1k1a.blogspot.com/

ruşyena dedi ki...

ay ben o pencerede kedili tuniği öreyim kendime... hatta blogumda da paylaşayım bu güzelliği... bayıldım.