Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: bday girl^^ Red Lollipop

21 Mart 2012 Çarşamba

bday girl^^





heleloy minik balkabaklarım^^...bugün 21 mart yani ekinoks...yani bahar başlangıcı...yani valkiciğin doğum günüsü heyoooo^^...herkes için özeldir tabe doum günü ama benim için ne biliim bi başka güzel^^...balık burcundan yırtıp son anda koç olmanın tadı ise bi başka^^...evit kaç yaşına girdi valkicik derseniz 30 'u devirdik dielim fazla da bu konuya girmeyelim ihihi :P...bu cici günümde söz verdiğim gibi give away'imin sonucunu da açıklıyorum...çekilişime katılan 32 şirin bloggera ve bu vesileyle bloğumu takibe alan herkese çok ama çok tişkür ediyoruuum^^...veeee işte kazanan diyorum; random number generation ile belirlediğim çekiliş sonucuna göre 4.yorumu yazan uzun ince kıvırcık nickli blogger arkidişimiz kiticikleri kazandı,umarım severek beni anarak kullanır ihihi^^...bu geceki çılgın doum günü planımı merak edenler içinse böürtlen şarapıyla sarhoş olma ve kocacımın aldığı pastaya gnam gnam diye yumulma olarak özetleyebilirim^^...bi başka süprik çekilişte tekrar görüşmek üzre ihihi^^


                                                
                                                              şirin kalın^^





                                                                      

18 yorum :

gülümse dedi ki...

datlummmmm valla kalbim temizmiş bak vallahi aklımdaydın bugün.iyiki doğdun bebeğim ya.ve 30u devirenler klubüne hoşgeldin:)olsun kız ruhumuz 20 bizim:))

What's Next dedi ki...

doğum günün kutlu olsun valkiciik ^^ süper bir günde doğmuşsun! tam baharın başlangıcı :) nice mutlu ve neşeli (ah bir de hello kitili) yıllaraaa :D

masal dedi ki...

doğum günün kutlu olsunn tatlım..
Bol Hello Kitty'li bir yılın olsun :)

uzunincekivircikk dedi ki...

Ben de doğum gününüzü kutlarım :)Nice mutlu sağlıklı seneler dilerim :)

Nerwen dedi ki...

mutlu yıllar valki, çok artistik bir günde doğmuşsun :)) iyi eğlenceler ayrıcaaa

Junkhead dedi ki...

valkicik,iyi ki doğduuuun ;) Sen de benim gibi yaşını göstermeyenlerdensin ne güzel hihihii :D Öperiiim !

Ellie Fashion dedi ki...

30 mu? İnanamıyorum! Bana sorsan kaç yaşındayım sence diye kesin 22-23 derdim. :) Doğum günün çok çok, pek çok kutlu olsun canım. Nice tatlı senelere ^^

ruşyena dedi ki...

musmutlu nice senelere...
iyi ki doğdun şeker valki! :)

Güngör dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun valki!! Niceeee güzel senelereee^o^

Hamide... dedi ki...

canıııım iyiki doğdun valkiciiiiimmmm :DDD mutlu yıllaaaar sanaaaa :))

Nimonlu keDii dedi ki...

nice mutlu yaşlara valkii :) iyiki doğmuşsun..

Nyuu dedi ki...

Doğum günün kutlu ve mutlu olsun ^.^

Sycorox dedi ki...

valkiii hep hepi birthday, çok harika bir yaş geçirmeni diliyorum ^^

valki dedi ki...

çok teşekkür edeeerrrrim...nice yaşlara bloğumla ve sizinlen işallaaaaa mucucucucucuk^^

A.J.O dedi ki...

Valkicim, nete bir türlü giremedim aklımdaydı doğumgünün yaff gününde kutlayamadım... :( özür dilerim telefonun olsaydı aricaktım ama... nice sağlıklı mutlu güzel yıllar yaşlar dilerim... sevdiklerinle hep yüzün gülsün (=

www.junkocean.blogspot.com

yasmin18 dedi ki...

Eski yazilarini okumaya baslamistim o da ne dogumtarihlerimizin ayni oldugunu gordum supriz oldu ben de 21 mart dogumluyum:) ve gecen sene 30 dum bohuuuu :((( herkesin dogumgunu cok ozeldir ama 21 sayisini 21 marti ayri severim .dogumgunumuze cok az kaldi simdiden nice mutlu yillara...

valki dedi ki...

@yasmin18 iki şeye çok ama çok mutlu oldum^^...birincisi eski postlarımın okunuyor olması ikincisi de böle cici yorum bırakan bi doumgünüdaşım olması ihihi...çoook teşekkür ederiiiim...umarım ikimz içinde şahane bi sene olur bu yıl...şimdiden mutlu yıllaaaar <3

yasmin18 dedi ki...

gmaili fazla kullanmayinca yorumunu yeni gordum:) sana yazdiktan sonra tum yazilarini geriye donuk okudum paylasimlarina resimlerine gelinligine bayildimmm:) dogumgunu dileklerin icin de cooook tesekkur ederim.