Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: dandelion^^ Red Lollipop

15 Mart 2012 Perşembe

dandelion^^



heleloy minik balkabaklarım^^...diceksiniz ki nedir bu dandelion...dandelion karahindiba demek...e peki karahindiba ne demek o da radika demek^^...tamam tamam kafalar karışmasın ben size yol kenarında üfleyince uçuşan  tüycükleri olan top şeklindeki bitki desem hemen anlarsınız sanırım^^...hepimiz üflemişizdir bu şirin bitkiye...kendisinin bu hale gelmeden önceki hali de pek sevmediğimiz koparınca elimizi acı bi süte bulayan sarı kötü kokulu çiçeklerden oluşuyo...peki ben niye post yaptım kendisini acaba ihihi^^radikayı da duyanlarınız vardır...açıkçası ben istanbul koşuyolunda ege yemekleri yapan bi restoranın adı olarak duymuştum ilk olarak^^...meğersem kendisi bu bitkinin yapraklarıymış ve aynı roka gibi yeniliyor salatası yapılıyomuş^^...çiçekleri ise eskiden bi göz hastalığı olan trahom için kullanılıp göze sürülüyormuş...pek marifetli bi bitkiymiş dimi...doğa işte hiç bişeyine burun kıvırmamak lazım^^



işte bu cici bitkiyi post yapma sebebim bu şahane dövmeler^^...bayıldım bayılıyorum hastasıyım ihihi...çok hassas bi cildim var ve dövmeye toleransım ne kadar olur bilmiyorum ama çılgınca istediğim bişey ilk kez çıktı karşıma...özellikle tüycüklerin kuş olma fikri estetiği beni cezbetti...ne dersiniz valkicikten helokiti dövmesi beklerken böle bi dandelion dövmesi yaptırsam epey şaşırırsınız dimi ihihi



                                 
                                                            şirin kalın^^










5 yorum :

Gaye Tukar dedi ki...

oyyy ilk dövme görseli süpermiş! hiçbişecik olmaz ama son 48 saat alkol tüketmemek gerekiyormuş, ben bilmeden damarlarımda ki alkolle yaptırmıstım dövmemide birazcık kan kaybettim:D:D

AsOrTiK dedi ki...

eşim yalvarıyor dövme yaptırmam için, ben bu dövmeleri çok beğendiğimi söylersem kendimi dövme salonunda bulabilirim:) ama ben önce sende görmek isterim sevgil valki:))
gerçekten çok beğendim, gördüklerimden ve bildiklerimden çok farklı bunlar. işte budur!!!

A.J.O dedi ki...

Valkicim bir ortak yanımız daha oluştu... bende 2 senedir dandelion dövmesi hatta sonra kuşlara dönen halinde yaptırmak için epey kafa yordum, sonra yaptırmadım fakat eğer istersen bende olan başka örenklerini paylaşırım seninle... benim de 3 dövmem var, bir tanesi çift dövme bilmem sayılırmı ama inan acımıyor tabi renkli yaptırmadıkça... renkli dövme inesi çok başlıklı ve derinin daha derinine indiği için epey bir kıvrandırıyor adamı...kolumdakini gösteririm (= konuşuruz... (= dövme en şık aksesuar (=

www.junkocean.blogspot.com

Hamide... dedi ki...

ilkini acayip beğendiiiim :) ne kadar güzel çalışmışlar öyle...

What's Next dedi ki...

çok hoş gözüküyor, çocukken annemler fazla üflememe izin vermezlerdi allerji yapıyor diye bende :D bir de dandelion diye iki gencin aşklarının hikayesi vardı, aklıma bunları getirdi :)