Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: davşan valki^^ Red Lollipop

18 Mart 2012 Pazar

davşan valki^^

  

heleloy minik balkabaklarım^^...nihayet güneşli bi pazar günü geçirebildik uzun bi arada sonra...bunu fırsat bilip canım kocacımla attık kendimizi dışarı...öle bi enerji birikmiş ki içimizde küçükyalıdan caddebostana kadar yürüyüp eve geri geldik (bilmeyenler için sölüorumki yaklaşık 10 kmlik bi yol ehueheu)^^...yola çıkmadan önce de sizler için bi ne giydim postu yapmayı ihmal etmedim tabe^^


nihayet ebayden aldığım fox bag ve kitty bag'im geldi^^...ilk olarak fox bag'imi paylaşmak istedim...almayı düşünenler için ebayden 35 liraya aldığımı sölemek isterim...küçük ama içi cüzdan telefon ve zaruri ihtiyaçları alacak şekilde..über kaliteli bişi tabiki değil ama çok şirin olduğu bi gerçek ihihi^^


bu cici kurukafalı ciciyi hastaneye çok yakın ihraç fazlası satan bi mağzadan aldım ayıla bayıla...üstelik de sadece 14 lira gibi bi fiyata^^


farkettiğiniz üzre ilk kez farklı bi fonumuz var^^...çok sevdiğim duvarımıza güneş vurduğu için fotoğraf çekmeye uygun değildi...biz de bu üzerinde spray boyayla tesadüfen kıyafetime çok uygun bi yazı ve kalp olan garaj kapısını seçtik ihihi^^


s-shirt: from a local shop :P
etek: zara trf
çorap: penti
babet: diesel
fox bag: ebay
kurdelalı taç: oysho
leopar palto: artık ezberlediniz ama bilmeyenler için zara trf^^
kalp kolye : accesorize new season

ps: give awayime katılmak için son 2 gün tıkınız^^


                                                            şirin kalın^^











14 yorum :

What's Next dedi ki...

çantan gerçekten über tatlıı ^^ kitty bag'li kombinlerini de bekliyoruum :)

moda_kesh dedi ki...

çok tatlısın canım ..çantanda çok şirin gerçekten

Pelin P.A. dedi ki...

Şok şukella olmuşsun tatlım :))

ruşyena dedi ki...

çok şekersin valkicim.... cicilerin de öyle...

Hamide... dedi ki...

kittylikten tavşancığa süpersin valkicim :D

Ellie Fashion dedi ki...

leopar paltoya ba-yıl-dım. böyle parçalar spor bir şekilde kombin edilince çok hoşuma gidiyor. çok yakışmış ^.^

Sycorox dedi ki...

çantaya bayılıyorum ya, geçen seneden beri uzaktan seviyorum kendisini, çok hoş olmuşsun ^^

valki dedi ki...

sizsiniz şirin olan ihihi çok tişkürler cici yorumlaraaa^^

k ve a ile moda dedi ki...

İnanılmaz güzel olmuş Bbayıldım sana hemen takibe alıyorum Çoookkkk güzel olmuşsunn =))

A.J.O dedi ki...

Yeni fonuna bayıldım şekerim... senden daha yartıcı fotolar bekliyorum fonları değiştir, hatta fon koyma bence şirin başka mekanlarda da çekersiniz gzl fotolar... (= bu arada çok tatlı olmuşsun (=

Adsız dedi ki...

bu palto ne kadardı zrda?

dnz dedi ki...

PALTONUN FIYATI NE KADARAYDI FIYATLARI YAZMIYORSUNUZ RICA ETSEM SOYLERMISINIZ FIKIR EDINELIM BIZDE

Valki dedi ki...

Palto eski sezon iki sene oldu ama sanirim iki yuz lira civariydi isimsiz yorumlari goremiorum gec cevap icin uzgunum :/

dnz dedi ki...

peki çok sagolun ama pekte pahalıymış :/ zara urunlerı guzel ama cok uçuk 100 de olsa wermezmişim bunuu ogrendim:)