Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: diş buğdayı kombinellam^^ Red Lollipop

31 Mart 2012 Cumartesi

diş buğdayı kombinellam^^



heleloy minik balkabaklarım^^...bugün çoook sevdiğim canım arkadaşım damla'nın biricik oğluşu eren'in diş buğdayı vardı...güle oynaya seve seve gittim tabeki...e gitmeden de bi ne giydim postu sıkıştırdım araya kocacımın sayesinde ihihi...bahara saygı duruşu babında 3 yapraklı yonca pozumla açılışı yaptım^^


eveeet işte bendenizin bugünkü kombinellası^^...bu garaj kapısını pek sevdim ben grunge bi havası var hani dermişim ihihi...yahu mekan bulamıyoruz da çekiyoruz işte idare ediverin minik balkabaklarım^^...ayrıca o havaya kalkmış tek  patimin de kusuruna bakmayınız ihihi^^


işte günün yıldızı alexander wang kirsten çantam^^...canım kocacım blogdan görmüş duymuş çok beğendiğimi ve bi sürü uğraştan sonra doum günü hedayesi olarak bendenize internetten almış...tabiki orjinal değil...orjinalini de aramış lakin eski sezon bi model olduğu için bulamamış...ama gerçekten orjinaline çok yakın kaliteli bi replica^^...hayır replica diince taklit dememiş oluyorum sanki ihihi...kendisi ile aşk yaşıyorum ama bu tamamen gerçek^^


herkeste bu kurdelalar daha yukarda duruyodu benim boy kısa olduu için mi böle aşağıda kaldılar anlamadım...yine de çoraplarımı pek sevdim bu kombinellada...ayrıca evet havam batsın yani tipe gel  ihihi^^...kedicikli tunik tam bi alışveriş süprizi oldu bana geçtiğimiz hafta...tam palladium kotonda gezerken sadece 1 saatliğine yüzde 30 indirim yapılacağını anons ettiler...e kapış o kapış oldu tabi bende^^


gelelim bu şahane günden sizin için seçtiğim detaylaraaa...benim yetenekli arkadaşım nasıl güzel bi kapı süsü yapmış bakar mısınız yaa^^...bi de fimo hamurundan bizler için hatıra olarak diş şeklinde magnetler yapmış öle güzel ki yiyesi gelio insanın ihihi^^


diş buğdayında diş buğdayı olmazsa olmaz tabe^^...şu sunumun ciciliğine bakınız lütfen sayın izleyenler...tadı da görüntüsü gibi enfesti gerçekten ihihi^^


günün asıl bombası ise bu dünyalar şirini diş pastaydı...işçiliğine sevimliliğine tadına herşeyine tek kelimeyle bayıldım bayıldım bayıldım^^...erenciğe 32 tane sapasağlam diş ve şahane bi hayat diliyorum...dünyalar harikası anneciği ve babacığı ile birlikte elbette^^


kedicikli tunik: koton ole
kurdelalı çorap: penti
babetler: oysho
çanta: alexander wang kirsten bag
gözlük: rayban wayfarer


                                                          şirin kalın^^












10 yorum :

Junkhead dedi ki...

Ben çantayı görünce başka birşey göremedim valkicik valla billa :((

ruşyena dedi ki...

çok cici, çok şeker bi kombin... ya çoraplar... bayıldım. :)

uzunincekivircikk dedi ki...

Tunik ne kadar da güzel. Hele kedi deseni çok cici. Çorap çok dikkat çekici ;) çok güzel bir kombin olmuş :)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

Ne güzel bir pasta keşke şirinin de fotoğrafı olsaydı eminim çok tatlıdır:)

Damla dedi ki...

Eylem, benim şirinlik abidesi arkadaşım, çok tatlı olmuşsun. Herşey için teşekkürler, seni çok seviyom şirin arkidişim benim..;))

Hamide... dedi ki...

canım valla sen çok şirin olmuşsun bayıldım kombinellana :D arkadaşının partisi de süper olmuş o pasta yenmez seyredilir...

valki dedi ki...

ihihi çok tişkürleeer cici yorumlarınızaa...damlacıııım asıl ben seni daha çok seviyoruuum canım arkadaşım benim^^

Gaye Tukar dedi ki...

Ayy ne güzel olmuş:) Çekimler esnasında rahatsız etsemde fotolar yine çok güzel çıkmış tabii:)

Venüsün Dünyası dedi ki...

Çok güzelsin maşallah :) Resimlerde gayet hoş güzel günlere Sevgiler canım ;)

http://amareteipsum.blogspot.com/

Hayal dedi ki...

Valkicim yine henzamanki gibi yakıyosun :))) kocan da istediğin çantayı almış anlaşılan elbisede çok hoş .. bayıldım..