Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: spiked!^^ Red Lollipop

30 Mart 2012 Cuma

spiked!^^



heleloy minik balkabaklarım^^...benim her dem çok beğendiğim son yıllarda ise mainstream markaların da yer vermesiyle epey popülerleşen spiked/studded trendinden bişiler seçtim sizler için^^...açılışı yaptığım louboutin papikler bana göre bile ''fazla'' spiked olsa da kesinlikle özel bi parça...alıp da giyene helal olsun der ıslığı basarım sonuçta yani ihihi^^


burberry prorsum zaten ne yapsa beni mest ediyor genelde ...multi-studded spiked cekete ne  desem az sanırım...tek kelimeyle ölümcül ihihi^^



           
hah bi yağmur botumuz eksikti o da oldu...yine burberry iftiharla sunmuş...e napak madem biz de ayılak bayılak^^



ash sneakerların zincirli modelini de paylaşmış ve bayıldığımı sölemiştim daha önce...studded olan bu modele ise bayılmak ne kelime aşkımdan ölüyorum şu an...evrenciiiim duyuyorsun dimi^^
ve balmain balmain balmain^^...şu diyardan balmain bişeyim olmadan göçersem hakkaten gözüm açık gidicem galba...fazla söze ne hacet zaten papikler konuşuyor^^



ah christian vah christian dedirtiosun gene bana^^...yatacak yerin yok senin vallahi ihihi...bu nasıl bi ciciliktir yahu...ash sneakerlar olmazsa kristiyanın babetçikleri de olur evrencim aklında olsun^^



istek üzerine bi edit yaptım hemen...jeffrey campbell lita spiked botçukları nasıl da unutmuşum...hatırlatan vudubeybiye çok tişkürler ihihi^^


bu sezon spiked kolyeniz olmazsa olmaz valki sölemedi demeyin sonra^^...neon trendinden de nasibini alan çok cici topshop spiked  kolyeden bendeniz geçtiğimiz haftalarda edindim bile^^
şahane bi yüzük öle diil mi ama yaa :/...şöle orjinal bişileri bulmak ne kadar zor türkiyede...tesadüfen bulduğum online sitesine bi göz atabilirsiniz siz de beğendiyseniz^^



                                                           şirin kalın^^









6 yorum :

Voodoo Baby dedi ki...

Babetler çok güzel. Tam bi kirpi ayak! :D Ama Spiked diyeceksek kesinlikle favorim J. Campbell Lita'lar T__T Ah!!

valki dedi ki...

aa nası unutmuşum hemen onları da koyalım ihihi istekleri asla geri çevirmiyoruz umarım evren seni de duyar^^

Gaye Tukar dedi ki...

Kolyeler tam benlik şekercim diğerleri biraz ağır kaçabilir bna :)ama kolyeleri çoğğ beğendim:DD

Hamide... dedi ki...

en giyilebilir versiyonu converse tipli olanlar sanırım...

bir kase lezzet dedi ki...

vavvvvvvvv çok farklı:)))
tanıştığıma memnun oldum canım bana da beklerim:))))

♥Unicorn♥ dedi ki...

alakasız olacak ama telaffuzunu en çok sevdiğim kelimelerden biridir spike :) köpeğim olsa kesin adını spike koyardım sanırım :)