Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: valki in wonderland^^ Red Lollipop

10 Mart 2012 Cumartesi

valki in wonderland^^



heleloy minik balkabaklarım^^...sizi kalp kalp kalp ile karşılıorum <3...bugün yalancı bahara aldanıp moda sokaklarına attık kendimizi...nası üşüdük nası üşüdük anlatamam...ama azimliydim bu kez havaya inat bi ne giydim postu yapıcaktım...hem de elbiseyle^^...giydim çorap üstüne çorabımı geçtim fotoğraf makinasının karşısına ihihi^^


bu pozları hep lookbooktan öğreniyorum valla ihihi...kocacım çok kızıyo böle eciş bücüş poz verince ama napiim seviyorum işte...çok şirin oluyo bence^^


yine alıp bi köşede unuttuğum şeylerden biri daha sayenizde sahneye çıktı^^...bu alice in wonderland temalı kedicikli minik satcheli çok beğenerek zaradan almış fakat pek kullanamamıştım nedense...sanırım küçük çantalara yeni yeni ısınıyorum^^


bu da günün süprizi^^...deli gibi hayvan seven bi kocacım var benim...sayesinde bütün sokak hayvanları ile kankiyiz^^...bu güzellikte kocacımın yakın ilgisiyle takıldı peşimize ve epey bi süre takip etti...sonra da bakın ne yaptı...ben fotoğraf çektirirken geldi oturdu yanıma ve poz vermeye başladı...çok şirin dimi^^

elbise: from a local shop...sadece on lira^^
hırka:  h&m
çoraplar: penti
bot: o.x.s (yırtıldı ama tamir ettirip gene geçirdim ayacığıma ihihi)
manto: zara trf
çanta: zara trf


                                                           şirin kalın^^












10 yorum :

undenied dedi ki...

yine çook şirinsin:)

pempe gönlüm sende dedi ki...

nasıl güzeldir o hırka öyle bayıldım:)

Sycorox dedi ki...

aynen öyle poz verince annem çok kızıyor, kızım bacaklarını niye çarpıtıyorsun diye eheh :)

ama çok hoşsun yahu, kankinde acayip tarz çıkmış ^^

esrates dedi ki...

bahara yakışır resimler, çok hoş , çok güzel:)))

valki dedi ki...

ihihi cici yorumlarınıza çok tişkürleeer^^

Gaye Tukar dedi ki...

Ay cok cici olmus bayildim:)

Hamide... dedi ki...

ayyy kalpli hırkanı çok beğendim çok şirinsin tam senlik :D

Rainbow Gatherer dedi ki...

leopar desenli paltona bayılıyorum şuan =)

http://rainbowgatherer.blogspot.com

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Cnm geç keşfettim bloğunu ama çok beğendim, çok hoşsun, yanındaki köpüşte dünya tatlısı...

elma şekeri dedi ki...

iyiki güzel bir yorum biraktiniz bloguma sizin gibi cok tatli ve sirin bir bayanla tanismakta dahada gec kalmama sebeb oldunuz.
Sevgilerimle.......