Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: valki's give away^^ Red Lollipop

7 Mart 2012 Çarşamba

valki's give away^^


heleloy minik balkabaklarım^^...bu aralar tez koşturmacası sınav telaşı derken birazcık blocuğumu boşladım itiraf ediyorum ki...arada bişiler yazıyorum ama içime sinmediği için siliyorum falan...kısacası konsantrasyonum epey dağınık...amaaa ilerleyen günlerde şipşirin postlarla ve procelerimle yine buralarda olucam ihihi...bugün yine farkettiyseniz bloğumun layoutunu değiştirdim...bu cicili bicili güzellikleri elleriyle çizen göksucuma burdan da çok tişkür etmek isterim....acaip beğendim blocuğumun bu bu yeni halini^^...neredeyse seneyi devriyemiz yaklaşırken 349. izleyicime de dün itibari ile kavuşmuşum...ne mutlu bana^^....e tüm bunların şerefine bi give away yapayım bari dedim ihihi =^.^=





ikinci cicimiz de yine tabeki helokitişli^^...yumuşacık bi taç...valla kendinden çok etiketine bayıldım ben^^

give away kurallarım çok basit oluyo biliosunuz....sadece bloğumun takipçisi olmanızı istiyorum ve mail adresinizi de içeren cici bi yorum bırakmanızı rica ediyorum...facebookta, twitterda ya da bloğunuzda paylaşmanız şart değil ama paylaşırsanız da ekstra mutlu edersiniz valkiciği^^....give awayimi doğum günüm olan 21 martta sonuçlandırıcam...20 marta kadar yorum bırakabilirsiniz...şimdiden bol şans^^


                                                       şirin kalın^^






32 yorum :

Hamide... dedi ki...

ayyyy ilk yorumu ben bırakıyorum ya bana çıkar mı kiii :) bunlar yaşça bana da uygun hem deee :) bebeğim twitterdan duyuruyorum hemen :) ay işşallah bana çıkaaaarrr :))

Nyuu dedi ki...

Çekilişini Twitter'da paylaştım.

https://twitter.com/#!/NyuunoSekai/status/177480267412406272

Bi Hello Kitty delisi olarak bana çıkar umarım ^.^

Sevgiler,
Nyuu

SÜSLÜ VE PEMBE DÜNYAM dedi ki...

Pembe olan her şey güzeldir :)Ben de varım ben deee :)Valkicim mail adresim; dolapperisi@hotmail.com <3

uzunincekivircikk dedi ki...

Ne kadar cici hediyeler :) Ben de varımmm :)
uzunincekivirrcik@hotmail.com

Nerwen dedi ki...

herkese bol şans :)
nerwen44@hotmail.com
- Nerwen -

sihirlimavi dedi ki...

Çok şekerler. Özellikle de son dönemlerde elim hep Hello Kitty'li cicilere uzanıyor. Süper!

Sevgiler...
worldsameworld@hotmail.com

AsOrTiK dedi ki...

benide hello kitty'e alıştırdınız valla:))
bugün bizim günümüz ya, belki şansım açılmıştır valkicim. hediyeler çok cici. kendime bol şans diliyorum:))
sevgilerimle

nagehanoge@gmail.com

mavi dedi ki...

çok şekerler :) bana çıksın.
buraksewilay@hotmail.com

undenied dedi ki...

çook sevimli bunlar:)

ben de talibim

et_hotmeyil.com@hotmail.com

A.J.O dedi ki...

Her zamanki gibi şip şirinler bunlar... (= bende varım valkicim... (=

aysjunkocean@blogspot.com

www.junkocean.blogspot.com

Miss Beril dedi ki...

hiii ne kadar da tatlılar! benim olsun , benim olsun >_<

Hello Kitty'li günler!

berilyazici_@hotmail.com

FerahFeza dedi ki...

Valki'cim bende sansimi deneyeyim,hediyelerin super super <3
ferahfezas(at)yahoo(dot)com
(bu sekilde yaziyorum yoksa bloglardan mail adresi copy/paste ile, cok junk mail geliyor ;) )

Bol sans hepimize,optumm ^*^

berna dedi ki...

sana şimdiden mutlu yıllar,sende doğumgününde hediye almayı değil vermeyi seçenlerdensin :)
güzel hediyen için bende varım,şans bu ya belki çıkar...
bbernabackir@hotmail.com

Ayse ((: dedi ki...

İstiyoorum ! :D




fashionbyaysie@hotmail.com

Yasmin dedi ki...

Hello Kitty hayranı olaraktan istiyorum....
Bakalım bana mı kısmet olacak.....

masal dedi ki...

Hello Kitty'e kim hayır dyebilir kii.
ben de şansımı denemek istiyorum.
masaltadindahayatt@gmail.com

Nimonlu keDii dedi ki...

hello kittyciklerr :) çok sevimli benim olsunlar lütfen..
rebel.syt@hotmail.com

sevgiler

Güngör dedi ki...

Yuppiii Valki çekiliş yapıyor! Yaşasın yine harika bir çekiliş, teşekkürler Valki! Ben zaten izleyicinim, twitterda da duyurdum: https://twitter.com/#!/Gungor_Turk/status/179257746896588800

Umarım şanslıyımdır! =^o^=

noraashira dedi ki...

bence benim olacak bunlar :)

zeze dedi ki...

zaten izleyicinizim...ayrıca hello kitylli herşeye bayılıyorum...sizinkiler ekstra cici...sevgiler...

ozgekayaoglu@gmail.com

pembe mor alg dedi ki...

harika benm olsana sen ya
duykuaydin@hotmail.com

Merve güleç dedi ki...

bende istiyorummmmmmmmm :(
merve-iblag@hotmail.com :)

Nine Oceans dedi ki...

bu kittyler benim olmalı... :)

dokuzokyanus@gmail.com

Özlem dedi ki...

izleyicinim gfc: Özlem
ozlemelmacigil@hotmail.com
hediyeler çok şirin :)

Nurcan dedi ki...

Merhabalar
Bloğunu izliyorum.
Çekilişi duyurdum.
https://www.facebook.com/nuyaver/posts/260527084035756
Çok tatlı hediyeler, bana çıksın.
Nurcan Uyaver
nuyaver(at)gmail(dot)com

bembeyazsiyah dedi ki...

merhablar :)
blogunuzu izlemeye aldım ve twitterda paylaştım ;)
hediyeler çok şirin bende severim hollokity ancak kız yegenım hastası ve bende onun şansına katıldım bakalım umarım nasibinizde vardır , yoksa da canımız sagolsun ;)

zhd@windowslive.com
zahide güney

handan dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Pelin P.A. dedi ki...

Uuuu nasıl görmemişim ben bu çekilişi. Bakalım şans kime gülecek. Blogumda sol kolonda da yayınlıyorum :)
pelinpel@hotmail.com

Kıymet Köse dedi ki...

merhaba :) hiç bu kadar renkli bir blogla karşılaşmamıştım, doğum günün kutlu olsun şimdiden :)

kymtkose@gmail.com

sedauzunn dedi ki...

ama ama ama çok tatlı bunlar.hello kitty li telefon kabımdan sonra bunlar da yurt odama çok güzel bi renk katıcak.çok istiyoruuum ^^

sedauzunn@hotmail.com

efla_hatun dedi ki...

slm :)
izleyicinizim..
çekilişi duyurdum profilimde;
*https://twitter.com/#!/mine_ozcan/status/181515588429025281
mail:efla_hatun@hotmail.com
hediyelr çok şeker :)
blog çok cici :)

Ezgi dedi ki...

Merhaba KozmetikDosyası adıyla izleyicinim blogunla yeni tanıştım çok şirin :)
Umarım ben kazanırım sevgiler...
kozmetikdosyasi@hotmail.com