Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: 2.kiti bag vakası^^ Red Lollipop

24 Mart 2012 Cumartesi

2.kiti bag vakası^^



heleloy minik balkabaklarım^^...yine dayanamadım :/...güya son aldığım 3 çantadan sonra(gerçi biri hediye sayılmaz bence ihihi) asla çanta almıcaktım...ama lookbooktaki bi fotoğraf beni yine yoldan çıkarttı...bu kedicikli çantaları çooook önceden yağmurunmodası bloğunda görmüş ve bayılmıştım...bugün yine lookbooktaki fotoyla aşkım depreşince yeni favorim ebaye bi bakayım dedim...aaa ne göreyim ta kendisi var hem de sadece 19 dolar üstelik türkiye'ye de gönderiolar^^ (what's nextcimin isteği üzerine de aldığım linki  buracığa ekliyorum^^)....battı balık yan gider dedim verdim gitti siparişi^^



ben her zamanki gibi bi kara kedi fanı olarak siyahını istedim ama diğer 3 rengi de süper bence...aşırı şirin ama dimi tam benlik =^.^=...daha postunu bile yapamadığım iki tane hiç kullanılmamış çantam varken itiraf ediyorum feci müsriflik oldu bu ama valla uzunca bi süre(yine de net tarih vermeyelim de günaha girmeyelim sonra ihihi) çanta almıcam söz...aha buraya yazıyorum şahitsiniz ihihi^^


                                                                  şirin kalın^^











9 yorum :

Ferhat Bayram dedi ki...

gule gule kullan :D

What's Next dedi ki...

ama ben buna aşık oldum gibiii ^^ link atsana bebiş. söz pişti olmayız :D güle güle kullan yeni kitini >^.^<

valki dedi ki...

linki de eklediiim posta ihihi^^

alice dedi ki...

ayy çok tatlı bunlar ! ben de ebayde bunların daha minik omuzdan asılarak kullanılanını görmüş ve çok sevmiştim =) güle güle kullan !

Sycorox dedi ki...

çok güzeller ama ya,ben bundan yaparım dedim görünce eheheh :)

Hamide... dedi ki...

şekerim tam senlik diyorum başka da bişe demiyorum...

sonsuz dekorasyon dedi ki...

ay çok şirin!!

Miskin Kek dedi ki...

Bayıldım!

eloss dedi ki...

ihihihi ^^ kittycan candır can^^ TR bulursam ben de alacağım bu peluş kedicikten ihihihi ^^