Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: garipçe hatırası^^ Red Lollipop

18 Nisan 2012 Çarşamba

garipçe hatırası^^





heleloy minik balkabaklarım^^...geçtiğimiz pazar günü canım kocacım ve kankitocumla maşukiyeye diyerek yola çıkıp tam tersi istikamette garipçe köyünde bulduk kendimizi...bize de böle bi macera yakışırdı ama ihihi...hava güneşli ama bi sıcak bi soğuk ve epey rüzgarlıydı ama yine de çok eğlendik...fotoda gördüğünüz üzre papatya kelebeği bile yaptım ihihi...garipçe rumeli fenerinin de bulunduğu şirin bi balıkçı köyü...denize sıfır kahvaltı ve balık keyfi için tercih edilebilir...mini bi organik pazarı da var  taze köy yumurtası ve bol bol yeşillik bulabileceğiniz...ha ikinci kez gidilir mi bence gidilmez...ama yine de istanbulda olup birazcık doğayla ve özellikle denizle kucaklaşmak isterseniz düşünülebilecek bi sayfiye yeri...ama siz siz olun mutlaka güneş koruyucu sürüp gidin...zira benim gibi yanında  tüp patlamışa benzeyebilirsiniz akşama ihihi^^


                                                            şirin kalın^^










7 yorum :

lorenza dedi ki...

fotoyaa bayıldımmm :) <3

Rainbow Gatherer dedi ki...

bende cok seviyorum garipçeyi ve evime 10 dk mesafede neredeyse kışın da ayrı guzel oluyor =)

Aysun dedi ki...

fotoğrafa bayıldımm Valkii :)

valki dedi ki...

tişkür ederiiiim ben de çok sevdim bu fotoyu...hiç kroplamadım böle doğal hali ihihi^^

Gaye Tukar dedi ki...

ne güzel çıkmışsın arkadaşım:))

AsOrTiK dedi ki...

haftaya da maşukiye hikayenizi dinleyelim valki. çok güzel bir yer, gitmedim ama çok duydum. orada yaşayanlardan.
olsun yanlış rota sizi yine güzel yerlere götürmüş papatya kelebeği.
sevgiler

Un peu de tenue ! dedi ki...

Bu resmin çok güzel :)