Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: kalp kalp^^ Red Lollipop

3 Nisan 2012 Salı

kalp kalp^^



heleloy minik balkabaklarım^^...bu ara yeni takıntım kalpler galba <3...geçenlerde çok cici bi online alışveriş sitesi buldum  ihihi...siz de merak ettiyseniz tıkınız^^


hasır kalp çantalar hem romantik, hem orjinal, hem de aşırı şirin...ama yooo ben artık çanta orucundayım...evet evet öleyim^^



kolyelerin ciciliğine dicek laf bulamadım öle böle değil feci beğendim...böle plexiglas gibi bi maddeden yapılmış sanıyorum ve acaip de şirin olmuş...sanırım ben fotoğraftaki kızın kombinini komple istiyorum^^


                                                            şirin kalın^^














4 yorum :

Aysun dedi ki...

Çok şirin bir kombin :)
İnsan hepsini tek tek istemeden duramıyor ama :D

alice dedi ki...

ayy kirazlı elbise de nasıl tatlı bişey ! =) tam senlik bi kombin gerçekten ;)

Nimonlu keDii dedi ki...

bayıldım bayıldım, kolye ayrıca bitirdi beni :)

valki dedi ki...

tenkuuu for your cute comments^^