Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: moda canavarı^^ Red Lollipop

23 Nisan 2012 Pazartesi

moda canavarı^^




heleloy minik balkabaklarım^^...şahane bi 3 günlük mini tatil sonrası sizlerleyim ihihi...arada bi bursaya kadar gittik geldik iskenderimizi yedik döndük...benim için süperella bi maceraydı^^


bugünse yine yeniden çok sevdiğimiz modadaydık kahvaltı yapmak için...şahane graffitileri görünce üzerimde pek enteresan bişi olmasa da(yani bana göre :P) her zamanki gibi dayanamadım ve verdim gitti pozcukları^^


şu postumda paylaştığım fox çantamla birlikte ebayden aldığım kedi çantamı kullanmak bugün kısmet oldu nihayet...o kadar severek taktım ki anlatamam...sanki benim için dizayn edilmiş ihihi^^


rengarengoshoptan aldığım cupcake broşuma resmen aşığım ki ben (denizcim emeğine sağlık^^)...bugün de leoparımla tezat bi görüntü oluşturmasını ve  şeker pembesi rengiyle kombinellamda kontrast yaratan halini pek bi sevdim (cümleye gel)^^


ceket: h&m
t-shirt: from a local shop :P
tayt: pieces
babetler: diesel
kedi çanta: ebay
gözlük: rayban 
cupcake broş: rengarengo shop


                                                            şirin kalın^^















10 yorum :

Ferhat Bayram dedi ki...

guzel :)

Junkhead dedi ki...

valkicik, yine cicilik akıyor kombinindeeen :)) Kedişli çantan da çok yakışmış,güle güle kullan tekrar ;)

Gaye Tukar dedi ki...

fotojenik insan:)

Luna dedi ki...

Ben de tatli bir odulun var Valkicim. ^^

Sevgi ile,
Luna.

Şirret Şerbet dedi ki...

AAA Ben de bu çantadan sipariş vericektim. Çok güzel dimi. Kalitesi nasıl ki? Bir post konusu olur valla bundan :)
PS: Ben de kırmızı saçlı bir avukatım..(Yani az birazcık kırmızı :)

valki dedi ki...

ihihi cici yorumlara tenkuuu^^

@ gaye; beleşe poz dersleri verilir kuzucuum^^

@luna; çooook teşekkür ederiiiim, asıl tatlı sizsiniz ki^^

@ş.şerbet;ben epeydir severek takip etnekteyim sizi bağyan^^...buluştuğumuza sevindim ihihi

Şirret Şerbet dedi ki...

Ben de gecikmeli de olsa takibe geçtim. Dün epey bir kurcaladım blogunuzu bağyen :) Tilki çantayı görünce ahanda tamam! dedim zaten. Tilki broş yapsım/boyayasım var şu aralar. Çok güzel şarap rengi bir deri buldum. Güzel bir şey çıkarsa ortaya sana bir hediyem var canımcım :)

valki dedi ki...

hiiii nası yani süpriiiiik mi vaaar^^...çok tişkür ederim süpriğin lafı bile yeter bana ayhs çomerak ettim^^

Hayal dedi ki...

valkii.. yine çok güzel kombinlerle çıktın karşımıza .. giyim tarzın çok hoşuma gidiyoorr.. bu arada çok güzelsin :)) .. Sen doktor musun .?? eğer doktorsan hastan olmayı çok isterdim doğrusu :)) böyle güzel bir doktora kim hasta gitmek istemez :))

eloss dedi ki...

;/ bu kitty çantadan iki hafta önce alsam mı alamasam mı diye baya bi kafa patlattıktan sonra "amaan aklında kalacağına al gitsin"dedim siteye ışınlandım ki artık kalmamış ühühüühüh ^^ üzüldüm :/