Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: poison ivy^^ Red Lollipop

14 Nisan 2012 Cumartesi

poison ivy^^



heleloy minik balkabaklarım^^...bu nasıl bi nisan yağmurudur diyerek konuya giriyorum direk...bugün  tee bir ay önce aldığım caanım zara papiklerimi giymek için nasıl da heveslenmiştim...bildiğiniz hevesim böle kursağımda guk die kaldı delinen gök yüzünden...ama yine de yılmadım yılmamalıydım ihihi...canım kocama kurdurttum şemşieleri çamaşır odasına ve papiklerimle doya doya poz verdim^^...ah dışarda çekebilsek fotoları nası güzel renkler olucaktı ama kısmet deilmiş işte :/...papiklerimin yancısı  ise sezonun trendi bu floral desenli gömlek oldu canım kankitom sayesinde ihihi...esasen bendeniz çiçek desenine biraz mesafeliyimdir oldum olası ama bu gömleğin canlı renklerini,arkasındaki düğme detaylarını ve bebe yaka oluşunu inanılmaz beğendim...ee ne de olsa kankitocumun doum günü hedayesi ihihi...çiçekler içinde kalınca birden kendimi poison ivy gibi hissettim^^


planör duruşum için gerçekten çok çaba sarfettim^^...şimdi topuklu giyemiorum dedim dedim ama olaya en yükseklerinden daldım farkındaysanız....yani vur dediler valki öldürdü herzamanki gibi ihihi^^


size arkamı dönmüş gibi olmiim ama gömleğimin arkasının öne göre hafif uzun oluşunu ve düğmelerini çok sevdim onu da göstermek istedim size ihihi^^


işte günün yıldızı papiklerim^^...ah ayacıklarıma mint ocelerimi bile sürmüştüm ühühü...neyse daha göreceğimiz geçireceğimiz bol güneşli günler var elbet...bugün böle oldu napalım...post yaparak hevesimi aldım hiç olmazsa ihihi^^

gömlek: missist
skinny jeans: pull&bear
ayakkabılar: zara (yeni sezon)
yüzük: accesorize (yeni sezon)


                                                           şirin kalın^^
         











13 yorum :

Sycorox dedi ki...

ayakkabılar muhteşem güle güle giyin şekerim ^^ gömlek de pek hoş

What's Next dedi ki...

bu ayakkabılar çok güzel gerçekten :) benim de artık sandalet giyesim var yaa, havalar ah bi de güzelleşse.. kuzucum sen çok tatlı olmuşsun ^.^ bayıldım, bayıldıım; çapraz bacak pozun çok iyii ;)

ruşyena dedi ki...

papikler çok hoş... detaylar da bi o kadar hoş...
keyifle giy... çok yakışmışlar valkicim. :)

Karadut dedi ki...

nasıl güzel ayakkabılar onlar yaa
yalnız hatunun ayakları da pek güzel(valla fetişist değilim:))

AsOrTiK dedi ki...

papikler çok şıkmış gerçekten. gömlek ve detaylar içinde aynı şeyi söyleyebilirim sevgili valki. iyi günlerde kullan.
sevgiler

Ellie Fashion dedi ki...

Valkiii ayakkabılarına AŞIK OLDUM! Gömlekle de şahane olmuş. Hemen gidip Zara'ya bakıyorum. Uzun zamandır bir ayakkabı ile böyle aşk yaşamamıştım.(:

Eva dedi ki...

Uyum süper, ben ayakkabılara bittim lakin 35 numarası yok gördüm eheueh

Gaye Tukar dedi ki...

İcerde ya da disarda hic farketmemis ki yine fistik gibisin canim benim:))hem sozun var bana caddeyi talan edicez o zmn giyersin papikleri:))

valki dedi ki...

hiii nası güzel şeyler yazmışsınız çoook tişkür ederiiim^^...elliecim ben de lookbookta bi kızda görüp aşık olmuştum papiklere evet öle bi ''aşk'' etkisi yaratıo ihihi...gayeeem tabeki tavaf edicez ama ben babetle gelsem olma mı ihihi topuklu da acemiyim malum henüz şov aşamasındayım ehueheuh

uzunincekivircikk dedi ki...

Ayakkabın bir harika. Ne kadar zarif durmuş :) güzel güneşli günlerde giy:)

Hamide... dedi ki...

muhteşembır olmuşsun canım ya bluzuna bayıldım arkadaşın gerçekten çok zevkliymiş :) ayakkalbılara zaten hiç girmiyorum :D

Grace dedi ki...

ah oooo ayakkabılar dıye ıc gecırersım geldı bırden senın resımlerıne bakınca garıp bır kıpırdama gelıyor galıba enerjı verıyorsun bana fazlası ıle

melisa solmaz dedi ki...

valaha canım bende bittim ayakkabılarına kıskanmamak elde değil senin ayaklarında fıstık gibi valaha iki güzellik birleşince düşmanlar çatlar canım içim gitti eridim bittim