Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: romeo^^ Red Lollipop

8 Nisan 2012 Pazar

romeo^^




video

heleloy minik balkabaklarım^^...bu şirin pazar gününde sizleri ilk kez bi videoyla karşılıyorum...dün gece canım kocacım ve bitanecik kankitocumla karaokedeydik...bendeniz esasen hasta olmama rağmen sahne ışıklarına dayanamayıp bütün gece hopladım zıpladım sesim kısılana kadar şarkı söledim ihihi^^...benim için çok özel olan(garip ama gerçek^^) hande yener'in romeo isimli güzide eserini seslendirdiğim anları kocacım telefonla kameraya çekti tamamen spontane bi şekilde^^...ben de izlerken çok eğlendiğim bu videoyu sizlerle paylaşmak istedim...mb sınırı olduğu için parçanın hepsini paylaşamadım :/...sesimden ve çakma hande dans figürlerimden dolayı çevreye verdiğim geçici rahatsızlıktan dolayı ise şimdiden özür diliyorum^^....umarım siz de benim kadar eğlenirsiniz izlerken ihihi^^


                                                            şirin kalın^^











9 yorum :

Junkhead dedi ki...

valkiiiiii çoooook şekersiiiiiiiiiiiiiiiiin :)))))

What's Next dedi ki...

evet ya, çook tatlısıın :) bayıldım videoya, keşke tamamını seyredebilseydikk :D ben de çok severim hande yener şarkılarını, dans olayı da senden sorulurmuş da haberimiz yokmuş ;)

Hamide... dedi ki...

Anaaaammm çok eğlendim ve de afedersin ama çok kıskandım ben hiç karaokeye gitmedim :( hemen sercinin başına ekşiyerek beni karaokeye götürmeye zorluyorum :DD

Sycorox dedi ki...

vallahi Hande bacı bıraksın şarkıyı sana sen kat kat güzel söylemişsin ya ^^

FerahFeza dedi ki...

Cok tatlisin Valki'cim,harika bi video olmus,cok eglenceli,XXX

Ellie Fashion dedi ki...

hahah çok eğlendim izlerken. çok tatlısın canım :)

valki dedi ki...

ihihi çok tişkür ederiiim asıl tatlı sizsiniz ki amaaaa^^

A.J.O dedi ki...

Ayyy sen ne güzel dans ediyorsun yahu... (= Hande de kimmiş... ama sesini net anlayamadım müziği ço basmışlar... ama danslarda sana bayıldım ne tatlısın Valki (=

Grace dedi ki...

eller eller havaya kop kıop demek ıstıyorum :)sahnen de pek ıyımıs