Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: blocuğum 1 yaşında^^ Red Lollipop

29 Mayıs 2012 Salı

blocuğum 1 yaşında^^



heleloy minik balkabaklarım^^...bugün çok sevgili blocuğumun doğum günüsüüü heyooo...ilk postumu yazdığımda çok ümitsizdim...kim beni niye okusun, niye takip etsin ki diye düşünüyodum...ama zamanla pembe gözlüklerle bakmaya çalıştığım hayattan bulup çıkardığım şirinlikleri sizin de sevdiğinizi ve izlediğinizi gördüm...bunu gördükçe de hevesim ve blocuğuma bağlılığım daha da arttı^^...bugün itibariyle tam 423 izleyicim olmuş...blocuğumu izlemeye değer bulan ve beni yorumlarıyla yalnız bırakmayan blogosferin cici üyelerine tek tek teşekkür ediyorum^^...ve işte beklenen an dadadadadaaaaam...çok cici monster high bebeği operettayı kazanan izleyicim acaba kim?...random number generator ile yaptığım çekiliş sonucu hediyenin sahibi 45 yorum arasında 23. yorumu bırakan spumenden inciler bloğunun sahibesi zeynep kb. oldu...kendisini tebrik ediyorum ve hediyesini en kısa zamanda postalayacağımı burdan duyuruyorum...umarım kendisine şans getirir ihihi...seneye çok daha cici bi hediyeyle görüşmek üzreee^^


                                                            şirin kalın^^








27 yorum :

gksk dedi ki...

çok mutlu yılların çok mutlu takipçilerin olsun valkisworld.blogspot.com ^^ iyi ki doğdun cici blog

valki dedi ki...

ihihi çoooook teşekkür ederim göksucuuuum^^...senin emeğin çok blocuğumda^^...yayaya şaşaşa gök-su ka-ra-ca çok yaşaaa^^

alice dedi ki...

iyi ki aramızdasın! nice nice bol izleyicili bol yorumlu yıllar diliyorum ;)

valki dedi ki...

çok saol alisciiim iyi ki siz de varsınız ihihi^^

zeynep kb. dedi ki...

merhaba çok teşekkürler doğum gününüz şerefine kazanmış olduğum bebek umarım söylediğiniz gibi bana şans getirir.tekrar mutlu seneler diliyorum.bilgilerimi mail adresinize yolladım.
Sevgiler
zeynep kb.

bir kase lezzet dedi ki...

KUTLARIM NİCE SENELERE
:)))))

ruşyena dedi ki...

nice yıllara... :)

valki dedi ki...

zeynepçim hediyen en yakın zamanda postalanacak^^

bir kase lezzet ve ruşyena çooook teşekkürler hep beraber işallaa^^

Hamide... dedi ki...

iyiki açmışsın blogunub valkicim daha nice yıllarımız olsun şu blogosfer dünyasında :D en kısa zamanda yüzyüze tanışmak dileğiyle...

valki dedi ki...

teşekkürler hamideciiim işalla ben de çok isterim tanışmayı senleee^^

Junkhead dedi ki...

valkicik, nice izleyici ve senelereee !! ;) Öperiim :-*

valki dedi ki...

çok mersiii junkçııım^^

Elifinelizi dedi ki...

ahhh kuzucuk mutlu mutlu yılların , mutlu paylaşımların olsun hepii börteyyy öyleysee pastadan bir ısırıktab bana

*ssdesignbutik dedi ki...

musmutlu güzel paylaşımlar yıllar valki :)

Un peu de tenue ! dedi ki...

Nice yillara $ekerim ^^

valki dedi ki...

@elifinelizi:pasta yerine muffin versem ihihi...çok tenkyuuu^^

@sscdesign:çok saol şekerciiim^^

@un peu tenue:pek bi mersiii^^

Sycorox dedi ki...

mutlu yıllar güzel blog ^^
yalnız bana çıkmadı ya çok kıskandım şimdi kazananı :)

valki dedi ki...

iihihi teşekkürler sycoroxcuum...daha cici hediyelerim olcak ilerde umarım onlardan birini kazanırsın...keep in touch^^

Cihan dedi ki...

uzun uzun yaslarrrrr
senelerce sursun insallahhhhhh

valki dedi ki...

@cihan blocuğuma hoşgeldiniz çok teşekkür ederiiiim^^

banyosuyu dedi ki...

saçının rengine, tipine, tarzına bayıldım. Ben nasıl kaçırmışım bu blogu anlamadım.
Nice yaşlara diyelim. 1 sene geç geldim ama olsun. geç olsun da güç olmasındı dimi :)

valki dedi ki...

@banyosuyu hiiii nası mutlu oldum nasıııı^^...ben epeydir takiteyim sizi....takipleştiğimize çoook sevindiiim^^...hoşgeldinizzz çok teşekkürleeeer^^

yasemin dedi ki...

merhaba Valki, güzel yazılarınla nice yıllara.
Ben blogunu geç keşfettim ama çok sevdim. Eğlenceli, neşeli bir blog. Tıpkı sahibesi gibi :)
Ayrıca bir blog hazırladım. Senin gibi beni kim okusun ki diye düşünüyorum ama bakalım ..
yolun düşerse beklerim :) sevgiler

http://jedijasmine.blogspot.com

valki dedi ki...

@yasemin çoook teşekkür ederim...umarım senin blocuğununda güzel yaşgünüleri olur ihihi...hemen iade-i ziyarete geliyorum^^

Buket dedi ki...

nice yıllara...

valki dedi ki...

@buket çok teşekkürleeeer^^

♥Unicorn♥ dedi ki...

nice yıllara :)