Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: maqaroon^^ Red Lollipop

16 Mayıs 2012 Çarşamba

maqaroon^^




heleloy minik balkabaklarım^^...yine beni delirtecek şirinlikte şeyler buldum her zamanki gibi ihihi...neden ben de grafiker değilim ki die hayıflanmadan edemiyorum bu güzellikleri görünce...dünyaya renk katmanın en güzel yolu^^...evet bu sefer ki şirinliklerim joanna zhou isimli ingiliz bi illüstratörün sevimli karakterlerinden oluşan ürünleri ile bezeli maqaroon adlı sitesinden...mutlaka bi göz atmalısınız bence, yüzünüzde oluşacak gülümsemeyi garanti ediyorum^^

bi bez çanta fanatiği olarak bu çantayı sipariş etmemek için gerçekten kendimi çok zor tuttuğumu belirtmeden geçemiciim ihihi^^

sitede adını aldığı makaronlardan bişiler olmaması düşünülemezdi tabeki...çok cici kolyeleri de var ama ben özellikle bu makaron küpelere bayıldım ki^^

inanılmaz şirin karakterleri var joannanın...özellikle harajuku zoo adını verdiği serisindeki karakterlerine hasta oldum...hemen hemşirem yetişti imdada ihihi^^



            


 


                                                            şirin kalın^^














3 yorum :

Hamide... dedi ki...

ayyyy makaron küpelerden istiyorum :D

Voodoo Baby dedi ki...

Bayıldım!!! Özellikle ünlü bloggerların chibi halleri çok güzel *-*

valki dedi ki...

küpelere ben de bittim^^...ben de ilk önce tanıyamamıştım ama sonradan farkedince çok hoşuma gitti blogger çibileri vudubeybicim^^