Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: melissa love^^ Red Lollipop

19 Mayıs 2012 Cumartesi

melissa love^^




heleloy minik balkabaklarım^^...ilk kez giymeye kıymayı becerip nihayet ayacığıma geçirdiğim melissalarımla bi post yapmayı başardım ihihi...şansıma bu saadetim sadece 3 dk sürdü...çünkü malumunuz dünkü yağmur yüzünden bugünkü çiseleyen yağmuru görünce eve geri dönüp papiklerimi değiştirmek zorunda kaldım...neyse en azından kombin yapmayı başardım bu da bişey^^


bu fotomu acaip beğendim nedense ihihi...artık gördüğünüz üzre gözlerime kuyruk yapabiliyorum...hatta bugün 5 dk gibi kısa bi zamanda yaparak rekora doğru koştum^^...bu makyaj gözlerimi acaip büyük gösterdi ayrıca neden bilmem şaşı da çıkmıyorum artık...i <3 winged eyes^^


uzun zamandır bu ve benzeri kalpli kazakları lookbookda görüp çok beğeniyodum...sonunda süpriz bi şekilde kotonda karşıma çıktı ancak hakkettiğinden yüksek bi fiyata...ama tabiki hiç düşünmeden aldım...sonra pek çok mağzada gördüm benzerlerini hemde 3 te 1 fiyatına...hüsran^^


çantama sanırım aşığım evet...kışlık bi model olmasına rağmen kendisinden bi türlü ayrılamıyorum...canım kocacımın geçen seneki evlilik yıldönümü hediyesi melissalarımdı...doğum günümde alexander wang geldi...artık bu 30 mayısta ne alır bilmem ama bu ikisinin aşkı bana bi iki sene daha gider ihihi^^




mont: vero moda
kalpli kazak: koton ole
tayt: pieces
ayakkabı: vivienne westwood melissa lady dragon
çanta: alexander wang 


                                                            şirin kalın^^














13 yorum :

uzunincekivircikk dedi ki...

Yine çok güzel bir kombin olmuş. Nasılda yakıştırıyorsun kendine :)

valki dedi ki...

ihihi çok tişkür ederiiim^^

alice dedi ki...

kıyma o bebeklere! evde sıcacık uyusunlar, arada çıkarıp seversin biraz da evde dolaştırırsın! =) yağmurda ne hale gelirlerdi kim biliiiir =)

valki dedi ki...

ehehe zaten çok zor çıkarmıştım sadece 3 dk kalabildiler dışarda yavrucuklar...bakalım bi daha ne zaman gün yüzü görecekler ihihi^^

Merve dedi ki...

oyy bu kazağı tvda bir kızda görmüştüm sonra kotonda görmüştüm :)50 liraya kıyamamış alamamış pazardan 5 liraya buna çok benzer bir şey bulunca havalara uçmuştum :) çok yakışmış sana da canımm..

valki dedi ki...

ehehe malesef ben nefsime yenilip aldım sonra ben de bi çok yerde çok çok daha ucuza gördüm ama nafile^^....kader kısmet ihihi^^

the world is "mine" dedi ki...

çok şirin olmuşsun :)
bu arada bişeyi alıpta sonra indirime girmesi yada daha ucuza onu başka yerde görmek kadar iğrenç can sıkıcı birşey yok bence :) hep başımda o dert yani anlarım :)

valki dedi ki...

çok tişkürleeer^^...ben yeni sezonda almamaya alıştırmaya çalışıyorum kendimi ama yine de bazı parçalara dayanamıyorum bu cici de öle oldu ihihi^^

Hamide... dedi ki...

ayy bayıldııım kazağına ben onu mağazada görsem tam valkilik derim o derece :)) valla senin gibi göz makyajı yapabilmeyi becerebilmeyi ben de istiyorum artık :D

valki dedi ki...

valla ben de aynen öle dedim ve etiketine bakmadan saldırdım hamidecim işte yapmamak lazım esasen^^...bi önceki postta kuyruk videoları paylaştım bi göz at istersen bende onlardan öğrendim^^

pembe fiyonk dedi ki...

çokkk hoşşşş....çok güzel bi tipin var zaten:) kızıl saç çok yakışıyor yüzüne... tarzınıda çok yakıştırıyorum sana cnm

valki dedi ki...

o senin güzelliğin şekerciiim^^

Hayal dedi ki...

valkicim .. t-shirtine bayıldım <3