Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: my dear bj^^ Red Lollipop

7 Mayıs 2012 Pazartesi

my dear bj^^



heleloy minik balkabaklarım^^...ne zamandır sevdiğim dizaynırlardan bahsetmediğimi farkedip hemen bi post yapayım dedim...vivienne westwood ile birlikte sanırım en sevdiğim kadın modacılardan biri betsey johnson...vivienne ingiliz ve gerçek bi punk^^...betsey johnson ise onun amerikalı ve kitsch versiyonu bence...sonuçta her ikisi de benim bebeklerim ki ihihi...betsey'nin özellikle kendi çizimi olan grafiklerine ba-yı-lı-yorum belirtmeden geçemicem^^...bj'in borçları yüzünden kadim dostu steve maddenle olan mecburi ortaklığına da üzülmedim desem yalan olur... şirketinin tüm hisselerini kendisine devrettiği ve sadece stil direktörlüğü yapacağını duyurdular...umarım daha iyi günler görür bj^^


kim der ki bu süper babane 1942 doğumlu...işte idolüm ihihi...benim de tütü eteğim var ki...giyip çıkıcam bi gün aynen böle bak ahanda buracığa yazıyorum^^



bu görsellerden diorum ki t-shirt falan bastırsam telif hakkı ister mi kendisi ihihi...o derece hastasıyım yahu...hele ki bu çizimlerinin olduğu çantalarına ayrıca deliriyorum^^


for example this cutie^^...evren evren duyuyo musun kuzuuum hu huuuuu ihihi...evlilik yıl dönümümüz de pek yaklaştı ha^^


bu telefon çantaya ne desem az...arzu nesnesi ve tek kelimeyle çok şiriiiiiin...hatta lethally cute de diebiliriz^^


farkındayım hep çantalardan gidiyorum sanki kadıncağız başka bişi tasarlamıomuş gibi ama benim favorim sanırım daha çok viviende de olduğu gibi aksesuarlar^^




evet kendisinden pek hoşlaşmasam da giyim zevkini zaman zaman takdir ediyorum ketiperi'nin^^...gerçekten bj elbise cuk oturmuş kendisine...magazinime sağlık ihihi^^




                                                           şirin kalın^^














5 yorum :

Sycorox dedi ki...

aynen bende bayılıyorum ona ya, hatta ben babanne olursam aynen böyle olurum derim hep :)
tütünü de çok merak ettim isteriz öyle bir kombin efenim

bu arada ketiperi sevmeyen biri daha varmış (bir diğeri de ben) hiç sevemedim hatunu ya :)

valki dedi ki...

tütülü kombin gelicek hatta teee doum günümde gelicekti ama uzmanlık sınavım yüzünden sonrada havalar yüzünden erteledim bi türlü yapamadım...ama gelecek^^...keti konusunda da yalnız olmadığıma sevindim ihihi^^

Junkhead dedi ki...

Off o mor elbise rüya gibi yahuuu :D :/

Hamide... dedi ki...

çantaları çok datluuuuuu :DDD

valki dedi ki...

elbise gerçekten mütiş ballerin gibin ihihi...çantalar için ise kelimeler bence kifayetsiz gerçekten^^