Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: too cute for u^^ Red Lollipop

27 Mayıs 2012 Pazar

too cute for u^^



heleloy minik balkabaklarım^^...bugün blocuğumun konseptine acaip uyan bi cici giydim ve tabiki hemen sizle paylaşmak istedim ihihi...çok sevgili kocacığı sayesinde yaklaşık 12 kmlik bi yol yürümüş, harap ve bitap düşmüş koltukta yarı sızmış bi şekilde sesleniyorum sizlere^^...oysa yürüyüş öncesi üstteki fotodan da görüldüğü üzre nası da canlı kanlıymışım, hatta fazlasıyla turuncuymuşum dimi ihihi^^


sanırım yaz aylarında en çok ayakkabı bulmak,giymek ve kombinlemek konusunda zorluk çekiyorum...sandaletlerin rahatlığına bayılıyorum ancak özellikle skinny kombinlerde güzel durmadığını düşünüyorum...diğer düz papik seçeneklerinden superga,new balans,keds ya da converse benzeri modellerin de ayakta duruşunu sevmiyorum...benim deyimimle burnu düşük hepsinin ihihi...babetleri seviyorum ama onların da ayağa vurmayanını bulmak güç...kısaca ben bu sıkıntıyı her yaz çekiyorum...bakalım bu sene neler denicem ihihi^^


bu sezon biliosunuz kimleri dövdüklerini konuşmuştuk ama yine de kaza kurbanı olmamanız için yineleyelim;mint bişi,neon bişi ve floral desenli bişi^^...her yerde rengarenk neon kıyafetler bulmak mümkün...çok gizli süper ucuz mağzamda bulduğum ve üzerinde ''too cute for you'' yazan t-shirte ilk gördüğüm anda vuruldum...hem rengi hem modeli hem de üzerindeki yazı tam benlikti ihihi^^



evet yine dayanamayıp ne aldım...tabiki gördüğünüz leopar kiti güneş gözlüklerini^^...ama endişeye mahal yok öle ahım şahım bi markadan değil, mangodan çok çok uygun bi fiyata aldım...kendisi şu ara favori cicim^^...ve pek tabiki fox satchelim^^...evet acı gerçeklerle başliim...çin malı işte...içindeki küçük cebin fermuarı ancak 1 saat dayanabildi...e ebayden gelen maldan çok bişi beklememek lazım tabi...yine de kıymetlim yine de hastasıyım kendisinin ihihi^^


t-shirt: from çok gizli local shop^^
tayt: pieces (üzerime yapıştığı için çıkaramıyorum^^)
papikler: zara trf
çanta: ebay
kiti gözlük: mango

ps: über süper şirin çekilişim hala devam ediyor...katılmak için tıkınız^^


                                                            şirin kalın^^















7 yorum :

Hamide... dedi ki...

ay yavrum seni tatlılıktan yiyebiliriz :) çok cute'sun yine her zamanki gibi... yazları ayakkabı sorununa katılıyorum ben geçen yız nerdeyse her çıkışımda gisele sandaletlerimi giydim bu yaz da öyle yapıciim sanırsam :D

valki dedi ki...

ihihi çoook tişkür ederim hamideciim o senin tatlılığın ki^^...ayakkabı sorununa ciddi kafa yormayı planlıyorum bu sene...bulduğum çözüm önerilerini de burdan paylaşıcam umut ediyorum ki^^

Ioana-Carmen dedi ki...

Hy doll! This is beautiful! Do you wanna follow each other on GFC? and like on facebook? Kisses from Romania!

FashionSpot.ro

liu dedi ki...

ne tatlı olmuşsun :) bu sezon twist de ayakkabı çıkardı,sarı-mavi sandaletler filan var,belki sorunu birz çözer:D

ne yapmalı dedi ki...

Çantanıza bayıldım :). T-shirt de çok yakışmış güle güle kullanın.

valki dedi ki...

@liu twiste bakıcam mutlaka tişkür ederiiim^^

@ne yapmalı çok tenkyuu^^

♥Unicorn♥ dedi ki...

çantan süpermiş :)