Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: winged eyes =^.^= Red Lollipop

18 Mayıs 2012 Cuma

winged eyes =^.^=


heleloy minik balkabaklarım^^...bugünlerde acaip takıldığım bi mevzu ile karşınızdayım...evit bu çok mühim konu cat eyes ya da pin-up girl makyajı da denen eyeliner ile yapılan kuyruklu gözler^^...hiç bi masraftan kaçınmayarak  böle önemli bi dünya meselesini sizler için araştırdım ve her birimiz nasıl şirin ufak audreyler hepburnler oluruz öğrendim^^...ayrıca bu postumu çok sevgili kankitoma dedicate ettiğimi belirtmeden geçemiciim ihihi^^


bu işleri başımıza açarak ne de güzel bişi yapan sevgili audrey^^...hakkaten bayılıyorum bu kadının herşeyine ben...yalnız bişi diim mi ben kendisini amerikalı zannediyordum meğersem belçikalıymış...genel kültürüme sağlık :/...bu da böle bi anımdı^^


şu güzelliğe,şirinliğe efendime söliim self-konfidense bi bakınız^^...şimdi gelelim fasulyenin faydalarına...bu kadar düzgün ve ele yüze bulaştırmadan nasıl eyeliner kullanıcaz...şimdi bu konuda youtubeda tonla video var tahmin ettiğiniz üzre...ama tabeki valkiciğiniz sizler için hepsini izleyip en yapılabilir en kullanışlı ve en güzellerini seçti ihihi^^


                                    
bu tombalak kızın videolarına bayılıyorum ben...biraz detaylı anlatsa da sonuçlar çok cici oluyo...bunu bi akılda tutun ama sıradaki diğer videolara da bi bakın^^



                                    


                                   
bu kız da harika yapıyor bence...eşşek kadar yeşil gözleri olması da cabası ihihi...ben minnoş gözlerime deniyorum ve hakkaten burdaki tekniklerle iyi sonuç alıyorum...fekat hala ayna karşısında yarım saat geçiriyorum, henüz pratikleşemedim...arada mahvedip yüzümü gözümü kapkara yaptığım da olmuyor değil^^....ama hakkaten ne kadar çok deneme yaparsanız bi sonraki o kadar iyi oluyo...bol şans^^



                         
                                                            şirin kalın^^










3 yorum :

uzunincekivircikk dedi ki...

Yaklaşık 3-4 senedir sürekli olarak göz makyajımı o şekilde yapıyorum. O kadar çok alıştım ki kuyruk yapmayınca acayip göründüğümü düşünüyorum :P annem hala sevmez. Ona kalsa ben hiç makyaj yapmayayım gerçi :P

valki dedi ki...

ben yeni başladım işte yapmaya ama farkediorum her seferinde daha iyi ve hızlı yapabiliorum ihihi...sanırım benim de kırmızı saçlarımdan sonra bi diğer vazgeçilmezim olucak kuyruklar^^

Gizem Dalyan dedi ki...

en sevdigim eyeliner surme teknigi bu. hic beceremiyorum ama bu goz makyajina hastayim.

bu arada cekilisime beklerim: http://the-lizard-queen.blogspot.com/2012/05/hediye-archie-granddan-harika-defterler.html