Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: doll divine^^ Red Lollipop

28 Haziran 2012 Perşembe

doll divine^^


heleloy minik balkabaklarım^^...son takıntım doll divine isimli siteyi sizlere tanıtmak için işte geldim burdayım ihihi...eskiden kağıt bebekler vardı hani kıyafetlerini kesip üzerine yerleştirdiğimiz...işte divine doll sitesi size pek çok bebek ve stil ile bunu bilgisayar ortamında yapmayı sağlıyor...benim favorim çok sevdiğim pinup kızlar uygulaması oldu...yukarda gördüğünüz üzre kendimi de bi pinup kız yaptım,nası benzemiş mi ihihi^^


bu sitede çeşitli galeriler oluşturup bebeklerinizi oylamaya sunabiliyosunuz...tabeki siz de başkalarının yarattığı bebekleri oylayabiliyosunuz...ben dayanamayıp bi sürü bebek yaptım dün gece...acaip eğlenceli...özellikle tanıdığınız birilerini tasvir eden bebekler yapmak çok şirin sonuçlar ortaya çıkarıyo^^


en çok bu bebeğimi sevdim nedense...rockabilibili olduğundan olabilir^^...yani desen olarak pötikareyi bile düşünmüşler daha ne diim ben size ihihi^^


böle seksi bebekler de yapabilirsiniz tabe dita stayla ihihi...leopar desenli büstiyer tasarladım valla pek cici oldu...o zamaaaaan ne dioruz let's do some dolls^^


                                                        şirin kalın^^







4 yorum :

A.J.O dedi ki...

Birincisi gerçekten sana çok benziyor... (= ama kıyafet olmamış senin tarzın değil yani ... :P bende ikinci bebeğini çok beğendim çok hoş olmuş gotik bir kokoşluğu var sanki (=

valki dedi ki...

valla haklısın ihihi kostüm konusunda çok yaratıcı olunamıyo seçenekler sınırlı ama yine de biraz daha modifiye ettim^^...sonuçta pinup şeysi ama illa korse olcak şekercim^^

Hamide... dedi ki...

oyyyy çok ciciii birincisi de tam sen :)

Sycorox dedi ki...

bende şu siteye bayılıyorum http://styleup.gameangel.com/
acayip güzel kıyafetler var ya :)