Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: eat me=^.^= Red Lollipop

17 Haziran 2012 Pazar

eat me=^.^=



heleloy minik balkabaklarım^^...biliyorum bu aralar oldukça az post yapıyorum ama gerçekten hayatım için oldukça önemli bi dönemeçten geçiyorum...netleştiğinde bu önemli gelişmeyi  sizlerle paylaşıcam tabiki dont vori...sıkıntılı bi dönem ve içimden ne giyinmek kuşanmak ne de başka bişey geliyor :/...bi t-shirt bi kot çıkıyorum dışarı...ama daha önce de dediğim gibi günlük kıyafetlerimi de sizinle paylaşmayı çok seviyorum...işte onlardan biri daha karşınızda^^


chershire pisisi benim en sevdiğim karakterlerden biridir...geçen sezonda malumunuz alice in wonderland temalı şeyler çok modaydı...geçen sene aldığım ve çok sevdiğim bi ciciş bu tunik tshirt^^


turkuaz satchelim de her dem favorilerimden...ama yine papik krizi yaşıyorum :/... ben bu işi beceremiyorum arkadaş...ne giymeli skinny altına yazın hiç bilemiyorum yahu doğruya doğru şimdi^^...ama ama ama çok seviyorum hardal sandaletlerimi ben^^...bu sezon da topshop da kırmızılarını ve yeşillerini gördüm onlar da çok ciciydi^^


t-shirt: stradivarius (eski sezon)
skinny jeans: pull&bear (eski sezon)
sandalet: topshop (eski sezon)
çanta: bershka (eski sezon)
gözlük: mango (yeni sezon)


                                                            şirin kalın^^














14 yorum :

Junkhead dedi ki...

Özlemiştik cici kombinlerini valkicik yaaav :)) Tuniğine bayıldım süpermiiiş <3 Hamstercık da çok şirin bakış atmış hehehee :D

Karadut dedi ki...

yaa çok tatlı olmuşsun yine. tıp okuyan bir arkadaşım var sürekli seni gösteriyorum ona. bana kalırsa fiziğiniz filan da benziyor, mini valkiler türese yurdum hastanalerinde fena mı olur:))

valki dedi ki...

@ junkhead çok saol canımcııım özlenildiğini bilmek şahane bişi^^...işte dediğim gibi önemli bi durumlar bişiler var du bakalım nolcek^^

@karadut o sizin şekerliğiniz efenim çok çok saolun...ben de isterim tabi klasik doktor tanımının dışında şöle renkli karakterler olsun hastane koridorlarında ihihi^^

Grace dedi ki...

ama o fatmagul kolyesı ıle goze cekılen kalem bukadar guzel mı olur

valki dedi ki...

@grace ihihi ben de yaptıktan sonra farkettim gerçekten cici oldu^^

Hamide... dedi ki...

ayyy süpersin ciciş yine yaa bence kombin papikler falan süper :) ama o hemster ni yaaaaa :D çok tatlııı

valki dedi ki...

ihihi saol hamideciiim o tatlış yeni aşkıııım lokitoooo^^

SvGLove dedi ki...

Valki ya cok sirinsin! Cantalarin pek guzel oluyor hep. Bu da heep kullanilmak istenenlerden.
Sac kesimlerimiz ve tiplerimiz benziyor ya, senin rengine gecesim geliyor. Ah keske o kadar beyaz tenim ve guzel gozlerim olsaydi!

Sycorox dedi ki...

oyyyy çok tatlısınız yahu!

artık postlarında göreceğimiz için hoşgeldin loki dememde sorun yok :)

valki dedi ki...

@svglove hii çok saol canımcım yaa asıl sen çok tatlısın^^

@sycorox lokiiiiitooo çok tatlı hastasıyız ablasııı^^

A.J.O dedi ki...

Loki ne şirinmiş... kedi köpek vs derken hamster oldu sonunda sanırım =) güzel bir aile olmuşsunuz (= salatalık-marul vehavuçta çok severleri bizimkiler öyleydi en azından (=

valki dedi ki...

loki canımız ciğerimiz oldu yaaa hiç sorma^^...en çok antep fıstığı sevio bizim kerata da euehueuh

Sevil dedi ki...

Canım merhaba :)
Bwlki daha önceki postlarında ya da yorumlarda vardır bilgi ama ben bulamadım. Saçlarını kendin mi boyuyorsun? Boyuyorsan hangi rengi kullanıyorsun?

valki dedi ki...

@sevil evet kendim boyuyorum yaklaşık 10 senedir falan^^...kolestonun tüp boyasını kullanıyorum 77/44 kor ateşi kızılı...%9 luk peroksit ile birlikte...kendi saç rengim orta kumral yani çok koyu değil o yüzden epey kırmızı duruyor bende çok sevyorum ve bi türlü vazgeçemiyorum...umarım istediğiniz rengi elde edersiniz...bi tavsiyem de saçınız uzunsa iki kutu boya ile denemeniz ilk boyamada...sevgilerrr^^