Red Lollipop valkili harikalar kumpanyası: i want more kitty^^ Red Lollipop

30 Haziran 2012 Cumartesi

i want more kitty^^



heleloy minik balkabaklarım^^...yine yeniden hello kitty aşkım kabardı bugünlerde...bissürü şey beendim...ataşekirdeki hellokitty world açılsa da doya doya göz banyosu yapsam en azından^^


tokidokiye zaten bayılıyorum...heleki hellokittyli ürünlerinin hastasıyım delisiyim çılgınıyım^^...ve henüz ne yazıkki bi tanecik bile tokidokim yok...arada çakma çin malı kötü dikişli ufak çantalarını falan görüyorum ama şöle orjinal bi tokidokiyle henüz koklaşamadık yakın mesafeden^^



leopar deseni de diğer bi her dem favorim...üzerine hello kitty kaymaklı ekmek kadayıfı benim için ihihi...bi de kulakçık ve kurdela yapmamışlar mı bu sırt çantası rüya gibi bişiy olmuş valla...ayıldım da bayıldım ihihi^^


vans ve hellokitty işbirliğinden acaip şirin papikler ortaya çıkmış...bunların bebişler için olanları da var ve ekstra şirin tahmin edeceğiniz üzre...ben henüz vans satan hiç bi mağzada göremedim bu modelleri...aranızda gören duyan olursa bi ses ederse pek mesut olurum doğrusu^^


farketmiş olacağınız üzre ben hiç saat kullanmıyorum...nedense bi türlü alışamamışımdır saat takmaya...ama bu cicişi pek bi sevdim...keşke o hello kitty yazısı olmasaydı biraz daha çocuk saati görünümünden uzaklaşırdı^^


hellokitty dışında sanrionun chococat karakterine de bayılıyorum ben...bu karakedişin havlu parmak arası terliğine resmen aşık oldum...buna benzer bi havlu terliğim var ve sanırım 4 senedir ayağımdan çıkarmıyorum o kadar rahat ve sevimli ihihi^^


                                                           şirin kalın^^













10 yorum :

j.d. dedi ki...

Hepsini verin banaaa!! Çok güzeller <3

Benden Bişeyler dedi ki...

çoook ama çook şeker hepsi:)

A.J.O dedi ki...

o son havlu terlik gerçekten süper düper bayıldım ayılamadım bende yani (= nerden alınır ki o sevimli şey...

Hamide... dedi ki...

ay o terliklerden ben de istiyoruuummm :)

valki dedi ki...

hepsi sanrionun sitesinde var ama shipping falan acaip pahalıya geliyo ne yazıkki :/

Grace dedi ki...

kitty li seylerın ıcınde buldum kendımı ıtalyada dırek aklıma sen geldın nedense

gülümse dedi ki...

valkicimmmm napıosunnn?çok uzun zaman oldu bea:)saate bayıldım ben bu arada ya:)

valki dedi ki...

hoşgeldin gülümseciiiim^^...valla sprizlerim var çok yakında açıklıcam büyük bi değişiklik olucak hayatımda...kötü değil ama ilginç geliceğine eminim herkese...onun dışında iyilik güzellik şirinlik canımcım^^...saati ben de çok sevdim ama sanrionun sitesinden bişey almak ölüm ihihi

valki dedi ki...

@grace ihihi valla yakında hello kittyden sponsorluk beklemiyor değilim^^

zeze dedi ki...

ben de en çok havlu terliğe bittim...